Wyprawka dla drugiego dziecka

Wyprawka dla drugiego dziecka troszkę różni się od od tej dla pierwszego. Jesteśmy już bardziej doświadczone i wiemy czego brakowało nam przy pierwszym dziecku.  Dzisiaj przedstawię kilka gadżetów w które ja się zaopatrzyłam i które mam nadzieję ułatwią mi niedługo życie.

Gondola, fotelik samochodowy, spacerówka - Graco Symbio 3 w 1 Travel System, wszystko jeszcze po Lilce. Z racji tego, że spodziewamy się drugiej córeczki, nie musimy zmieniać wózka. Gdyby był chłopiec, kolor troszkę mógłby się nie sprawdzić..
Nakładka na wózek - dla Liliany, mam nadzieję, że będzie z niej korzystać na spacerach. Kiedy już będzie zmęczona wskoczy sobie na nią a ja będę pchać dwójkę dzieciaczków.


Laktator elektryczny - przy Lilce miałam ręczny i to była udręka. Tym razem zainwestowałam w elektryczny, który wykona za mnie robotę. Ciekawe, czy tym razem karmienie piersią nam wyjdzie. Jedno jest pewne, jeśli nie wyjdzie to i tak będę chciała dać dzidzi moje mleczko.
Sterylizator do butelek - fimy Tommee Tippee

Zestaw butelek - firmy Tommee Tippee
Poduszka rogal - kolejna rzecz, której nie miałam przy Lili i używałam poduszek, które były w domu. Też się sprawdzało, ale myślę, że taki rogal to duże ułatwienie. Póżniej może też służyć jako podparcie, jak maluszek zacznie siadać.


Kosz Mojżesza - kołyska będzie nam służył przez pierwsze tygodnie. Będzie stał przy mojej stronie łóżka w nocy a w dzień mogę sobie go przenosić gdzie tylko chcę.


Otulacze, woombie - Czyli to co zapewniło nam spokojne noce przy Lilianie. Mam nadzieję, że i tym razem sprawią cuda. O zaletach woombie pisałam tutaj i tutaj.

Monitor oddechu - pamiętam jak co chwilę sprawdzałam czy Liliana oddycha, spałam ale na małym czuwaniu. Dlatego tym razem postanowiłam ułatwić sobie życie i kupiłam monitor oddechu. Z opinii rodziców z różnych forum to zdecydowanie fajna sprawa. Kiedy dziecko śpi, my też możemy spać i nie martwimy się o bezpieczeństwo maluszka.
Podgrzewacz do butelek - firmy Avent. Również nie miałam tego przy pierwszym dziecku. Uważam, że świetnie sprawdzi się przy nocnym karmieniu i pozwoli zaoszczędzić trochę czasu.


Chusta - kolejna nowość dla mnie, ale myślę, że przy ruchliwej Lilianie może może mi się przydać, np na placu zabaw czy przy robieniu obiadu.



Leżaczek  i mata edukacycjna jeszcze nie kupione, ale absolutny must have.

Lista Podstawowych rzeczy:
- pieluchy w najmniejszym rozmiarze,
- mokre chusteczki,
- waciki,
- krem na odparzenia,
- grzebyk, nożyczki,
- coś do smarowania ciałka, ja tym razem chcę spróbować olej kokosowy,
- woreczki na zużyte pieluchy,
- ręczniki z kapturkiem,
- pieluchy tetrowe,
- body z krótkim rękawem,
- body z długim rękawem,
- pajacyki,
- getry,
- bluzeczki, sukieneczki,
- skarpetki,
- czapeczki, opaski, coś dla ozdoby ( na pamiątkowe zdjęcia )
- kocyk,

Komentarze

  1. Anonimowy29/3/17

    Przepraszam za może głupie pytanie, ale co byście zrobili z wózkiem, gdyby okazało się, że będzie chłopiec? :) Pytam, bo mamy ten sam wózek, próbowałam go sprzedać ale z marnym skutkiem. Planujemy drugie dziecko i obawiam się co zrobię, jak będzie chłopak :p nie mam miejsca w domu na 3 :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedalibyśmy na Ebay. Z tego co sprawdzałam, to przeważnie schodzą za 100 funtów cały komplet, więc trochę tracisz ale lepsze to niż zagracanie domu:)
      Miałam też pomysł, żeby dokupić czarną lub szarą gondolę na początek a później już całkiem inną spacerówkę.
      Pozdrawam:)

      Usuń
  2. Strasznie jestem ciekawa jak sprawdzi się woombie przy drugiej coreczce. Czytałam Twoje wpisy jak woombie bardzo się sprawdził przy Lilce, również czytałam inne opinie i się,e że woombie naprawdę pomaga. Sama rodze o świętach i myślałam żeby kupić woombie. A mam pytanie czy od razu po urodzeniu bedziecie używać go czy tylko w jakiś nagłych przypadkach (kolki, problemy ze spaniem etc)? I jeszcze z ciekawości spytam jakie imię wybraliście dla córeczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy używać od razu jak tylko wrócimy ze szpitala. Mam nadzieję, że polubi tak samo jak Lilka:)

      Usuń
    2. A czy woombie będziecie używać tylko na noc czy w dzień też? A jeśli w dzień to tylko do spania czy jak? Jak zrobić to było z Lilka?

      Usuń
    3. Na pewno będziemy zakładać na każdą noc. W dzień tylko w wyjątkowych sytuacjach, przy skokach rozwojowych lub ząbkowaniu, kiedy dziecko będzie miało trudności z zaśnięciem. Tak robiliśmy z Lilą:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również