Znowu to samo czyli za mały brzuch

Zacznę od tego jak wyglądała wizyta w położnej. Przyniosłam ze sobą kartę ciąży i próbkę moczu. Położna od razu sprawdziła mocz. Później zmierzyła mi ciśnienie. Jak zawsze idealne ( tak twierdzi ) czyli 90/60. Następnie poprosiła o położenie się na łóżku. Posłuchałyśmy bicia serduszka małej kruszynki. Na tą chwilę główka jest u góry, ale myślę, że jeszcze zdąży się przekręcić. Nie chciałabym cesarki bo pierwszy poród był naturalny. Później mierzenie metrem, czyli to co lubię najbardziej. Dlaczego? W pierwszej ciąży tak mnie zmierzyli, że biegłam do szpitala spanikowana, bo twierdzili, że dziecko nie rośnie. Na USG jednak wszystko było w porządku.
Jak to mówią historia lubi się powtarzać i tym razem również położna stwierdziła, że dziecko jest za małe jak na ten etap ciąży. Jutro mamy dodatkowe czyli trzecie USG, bo w Anglii normalnie przysługują tylko dwa. Nie zmartwiłam się tym tak bardzo jak ostatnio, ale wiadomo, że w mojej głowie pojawiły się pewne obawy. Na szczęście USG udało się umówić na następny dzień więc szybko wyjaśniło się na czym stoimy.

Noc minęła nawet spokojnie, rano zawieźliśmy Lilę do przedszkola. Jaka ona była szczęśliwa, w końcu coś się odmieni, w końcu pobawi się z dzieciakami. Tyle czasu siedziała w domu. Także o nią byłam spokojna. Teraz czekała nas trudniejsza część dnia, czyli wizyta w szpitalu. W poczekalni czas dłużył się okrutnie. W głowie najgorsze myśli, bo co jeśli dziecko na prawdę nie rośnie? Pamiętam tylko, że ręce P się trzęsły i nie wiedział co z nimi robić.
Nareszcie usłyszałam moje imię. Pani przepraszała, że musieliśmy długo czekać. Zimny żel na brzuch i sprawdzanie. Uspokoiła nas po chwili. Wszystko dobrze. Dziecko rozwija się prawidłowo, łożysko i pępowina pracują książkowo, serce pięknie bije. Córeczka ma już ponad kilogram. Jest dobrze. Będzie dobrze.
Wróciliśmy do pracy, później jeszcze miałam telefon, że z badań krwi wyszedł za niski poziom żelaza. A tak staram się zdrowo odżywiać. Anemię mam od początku tej ciąży. Bardzo trudno z tego wyjść. Mam nadzieję, że nie jest tak duża, żeby przeszła na córcię.

A tymczasem Liliana...


Komentarze

  1. Anonimowy7/2/17

    ależ rośniecie Lilka po dzieciach widać jak czas ucieka w tym roku skończy 3 lata?
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w czerwcu Lila skończy trzy latka:)

      Usuń
  2. To samo przydarzylo mi sie w pierwszej ciazy. Tutaj - w Stanach, tak samo mierza brzuch miarka. I rowniez wyszlo im, ze jest troche za maly i wyslali mnie na dodatkowe usg. Oczywiscie z corcia bylo wszystko w porzadku. ;) W drugiej ciazy najwyrazniej przybralam rozmiar wieloryba, bo obeszlo sie bez takich ceregieli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to nazwałaś - ceregiele:)

      Usuń
  3. Lila pięknie rośnie!
    Trzymam kciuki za ciaze:)
    Pozdrawiam💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/3/17

    Witaj,
    Świetnym rozwiązaniem na anemię (i nie tylko!) jest chlorella - słodkowodna alga, idealna dla kobiet w ciąży.
    Poprawia parametry krwi i wzmacnia naczynia krwionośne.
    Polecam, jako mama i naturoterapetka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17/3/17

    Hejka, mam pytanie odnosnie pobytu z dzieckiem na wakacjach. Z tego co czytam na Twoim blogu to Lila spi sama w lozeczku i w swoim pokoju. Jak ogarneliscie to na wakacjach w hotelu ? Lila spala z Wami czy zamowiliscie podwojny pokoj ? Nie bylo problemu z zasypianiem ? Wybieramy sie na wakacje i zastanawiam sie jak to ogarnac bo nasza Maya spi tak samo jak Lila i mysle czy na wakacjach nie bedzie problemu. Mozesz doradzic ? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wakacjach Lila spała w łóżeczku, zgłosiliśmy wcześniej, że będziemy potrzebować dla dziecka i już na nas czekało. Problem w tym, że pokój był jeden i musieliśmy zasypiać wszyscy o porze Lilki czyli po dwudziestej, gasiliśmy światło i czekaliśmy aż Lili zaśnie. Więc najlepiej zamawiać studio, żeby były przynajmniej dwa pomieszczenia. Wtedy dziecko śpi w sypialni a rodzice mogą jeszcze posiedzieć osobno w salonie:)

      Usuń
  6. Anonimowy20/3/17

    Dziekuje Natalia za odpowiedz. Wlasnie zamowilismy Family Room z dwoma pomieszczeniami, masakra tylko, ze musielismy za to dosyc sporo doplacic no ale ciesze sie, ze bedziemy mogli posiedziec dluzej wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20/3/17

    Ja też miałam anemie w ciąży ale wprowadziłam spiruline (alga, kupilam w aptece), melase buraczana, jedna łyżeczkę dziennie, herbata z pokrzywy, olej z wiesiołka. Lekarz był zdziwiony że tak szybko wyniki się poprawiły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Informacje te są bardzo przydatne i pomocne dla nas, Dziękuję bardzo, powodzenia :)

    Obat Miom

    Obat Gerd

    Obat Penyubur Kandungan

    Obat Jantung Bocor

    Obat Leukimia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również