Nie mam się w co ubrać - kilka inspiracji dla przyszłych mam.

Rosnący brzuch i codzienne dylematy przed wyjściem z domu. Skąd ja to znam, Ciąża to taki piękny stan, mówią, tylko czemu ja chodzę wkurzona? Ech, co tu gadać. Trzeba zacząć patrzeć na siebie bardziej przyjaznym okiem i zainwestować w kilka ciążowych niezbędników. Przy drugiej ciąży nie da się inaczej. Zwłaszcza, jeżeli nie lubimy wyglądać grubo. Bo jeżeli ubierzemy na siebie za duże ciuchy, żeby brzucha nie cisnąć to nie będziemy wyglądały atrakcyjnie.
Dlatego ciuchy ciążowe mają swoją cenę. Są szyte specjalnie na ten czas rosnącego brzuszka. A do tego dają komfort fizyczny i psychiczny.
Ja kupię tylko to co niezbędne, taki przynajmniej jest plan.
Chciałam dać szanse sklepom takim jak Asda czy Peacock, gdzie kolekcja ubrań ciążowych jest troszeczkę tańsza i naprawdę dobrej jakości. Niestety, numeracja jest tam taka, że najmniejszy rozmiar jest dla mnie za duży. Dlatego dla wszystkich drobnych mamusiek w Anglii w rozsądnej cenie zostaje sklep H&M i New Look kolekcja Maternity.

Niezbędniki w ciąży czyli z czego stworzyć bazę?

Topy:



Leginsy:



Dwie sukienki na specjalne okazje:



Bielizna:
Jeansy:


Do tego będę dobierać rzeczy, które już mam, czyli długie swetry, szale.
Tutaj nie ma srogiej zimy więc postaram się przetwać w moim płaszczu i kurtce parce, które mają nieco luzu na brzuchu i powinny się sprawdzić.

Kilka inspiracji z sieci:



Komentarze

  1. Anonimowy8/12/16

    Czesc, znacie juz plec dziecka ? Pozdrawiam serdecznie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka swoich ulubionych i mega wygodnych ciuszków, najlepsze dla mnie były z H&M i najchętniej nadal bym w nich chodziła. Bluzkę jeszcze nosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również