poniedziałek, 12 grudnia 2016

Boy or girl?

My już wiemy, a Wy dowiecie się za chwilkę. Za nami drugie i ostatnie USG w tej ciąży.
Kobitka, która je prowadziła wydawała się ok ale strasznie kręciła nosem, że dziecko cały czas śpi i nie chce zmienić pozycji. Nam to nie przeszkadzało, bo pięknie pokazywało buźkę i wręcz pozowało do nas. Po sprawdzeniu wszystkiego zapytała nas czy może jeszcze w czymś pomóc. A my na to, że bardzo chcielibyśmy poznać płeć. I znowu zaczęła się wykręcać, że ona nie jest pewna itp, ale z tego co widzi to będzie dziewczynka!

Ja od samego początku myślałam, że będzie chłopiec. Wmawiałam sobie, że wszystkie objawy na to właśnie wskazują. A że ciąża inna niż poprzednia, że mam ochotę na kiełbasę z musztardą, ogólnie wszystko z musztardą, że brzuszek rośnie do przodu itp. Okazało się, że to bzdury. Więc jak się dowiedziałam, że jednak będzie dziewczynka, to pojawiło się dziwne uczucie, jakby zawód. I po mężu też widziałam, że był troszkę zmieszany. To chyba taka presja otoczenia i gadanie typu: Facet musi spłodzić syna, wybudować dom i posadzić drzewo.
Teraz po takim uczuciu nie ma już śladu i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mała jest zdrowa, że rozwija się prawidłowo i że ja czuję się wyśmienicie. Wszystko jest w głowie, i wszystko zależy od naszego nastawienia. Cieszę się, że będę miała dwie córeczki i że Lilianka będzie miała siostrę. I, choć to mało poważne, bo przecież każde dziecko jest inne, to jakby uspokoiłam się w środku. Bo mam już Liliankę, więc i z drugą dziewczynką sobie poradzę. Wiem już o co chodzi. Chłopiec byłby większym wyzwaniem. A tak dużo rzeczy mam po Liliance, wózek, ciuszki, zabawkami może też się podzieli z młodszą siostrą. I już oczami wyobraźni widzę ich wspólny pokoik. Także same plusy. No i widzę siebie z dwoma kochanymi córeczkami.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje kolejnej córci.
    Ja mam dwóch synów I..Też Jak byliśmy na usg mąż spodziewał się córy ..Ale teraz to nie ma znaczenia mamy dwóch super mężczyzn i to się liczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, liczy się to, że dzieci są zdrowe a nie ich płeć:)

      Usuń
  2. Gratuluję drugiej ciąży ;) nie wiedziałam.. :)
    Dwie córeczki jest mieć super :) wiem coś o tym :D

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i również gratuluję:)

      Usuń
  3. I u nas druga córeczka z czego najbardziej ucieszył się mąż bo mi było wszystko jedno, byle zdrowe. Laura ma planowo przyjść na świat na poczatku maja:) A może trzeci będzie u Was synuś ;) A mieliście juz wybrane imiona dla córeczki i potencjalnego synka?
    Podrawiam




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję:) A wiesz, że mieliśmy imię dla chłopca - Antoni:) Może następnym razem;-)

      Usuń
  4. Anonimowy14/12/16

    Gratulacje dla Was :) Najważniejsze, że maleństwo zdrowe. Też nie rozumiem tej presji na "parke". Mam córeczkę kilka miesięcy młodszą od Liliany i szczere to marzę o następnej :) Wkurza mnie, jak wszędzie słyszę, teraz to musi być syn, kolej na chlopca, itp. Pozdrawiam, cicha, stała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najgorsze jest to ludzkie gadanie. Trzeba to olać po prostu.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...