Dwa latka Liliany

Liliana ma już dwa latka a mamusia ma już trzydzieści. Kiedy byłam dwudziestolatką to trzydziestolatki to byli dla mnie już starzy ludzie. Czas jednak szybko biegnie i teraz już tak nie myślę. Akceptuje siwe włosy i kolejne zmarszczki wokół oczu. Czasu nie można zatrzymać. Za to można cieszyć się każdym dniem i starać się nie narzekać.
Lilianka zmienia się w małą dziewczynkę, ale w takim tempie jak od początku czyli wszystko dzieje się powolutku. Uwielbia tańczyć i śpiewać, chodzić do żłobka, chodzić do parku i na plac zabaw. Mała obserwatorka.
Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z drugich urodzin Liliany a o pierwszych  możecie poczytać tutaj.


Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy30/6/16

    100 lat! ;) chcialabym przeczytac jak wyglada zycie z 2 latka, jakie jest dziecko w tym wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego dla Pięknych Pań, obie wyglądacie cudownie, a Lili rosnie na wspaniałą piękność, duża z niej już dziewczynka
    serdeczności od Leptira :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Was ślicznotki:) jak dwie krople wody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Was ślicznotki:) jak dwie krople wody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale pamiętam jak była taka malutka.... ach ;) czas czas czas!

    Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!!! Takie samo miałam zdanie o 30-latkach ale już ... jakoś mi minęło. Te ze 4 lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również