niedziela, 21 lutego 2016

Mam grzywkę

Kilka razy fryzjerki odradzały mi zrobienie grzywki i ja posłusznie słuchałam, a bo mi nie pasuje, bo małe czoło, bo szybko się przetłuszcza i za szybko rośnie. Ale tym razem byłam uparta i postawiłam na swoim. Mówię: Robimy grzywkę, musimy!
Pokazałam zdjęcie Taylor Swift jak jakaś nastolatka i fryzjerka tym razem powiedziała: Super! Ścinamy!
Jaki efekt? Inna twarz, inny kolor włosów (te grzywkowe nie widziały słoneczka więc są o wiele ciemniejsze). Z długości poszło ok 4 cm i ścięcie na prosto. Teraz jestem zmuszona strzelić sobie jakiś kolorek, bo pojawiło się dużo siwych włosów. Tylko jaki? Ogólnie jestem happy. Fajna odmiana, coś nowego, mąż czuje się jakby miał nową żonę. A Wy co myślicie?

15 komentarzy:

  1. Hmm no nie wiem ... Popieram meza czuje sie jak bym miala nowa kolezanke :p
    Ale teraz wygladasz troche jak taka dziewczyneczka :) Wazne zebys Ty czula sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli odmłodzona:)
      Z grzywką jest tyle dobrze, że szybko rośnie i można spinać do góry, więc szybko można powrócić do stanu przed:)

      Usuń
  2. Ładnie wyglądasz z grzywką. Ujmuje Ci lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, mi sie mega podoba!! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22/2/16

    Ładna zmiana:) a czy przypadkiem nie szykuje się kolejna niespodzianka?:) rodzeństwo dla Lili? Pozdrawiam! E.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22/2/16

    Świetna zmiana, na prawdę Ci pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22/2/16

    Wyglądasz młodo i słodko;) naprawdę korzystna zmiana! aż mnie kusi zrobić grzywkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie! Wygladasz niczym niewinna 18-latka! ;)

    Ja nosze grzywke od zawsze, ale sporo krotsza. Probowalam taka dlugosc jak Twoja, ale nie dalam rady. Doslownie co 2-3 tygodnie musialam latac na podcinanie i szlag mnie trafial. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie! Grzywka to taka trauma z dzieciństwa, nienawidziłam jej ;) teraz raz na jakiś czas sama noszę :) pociechy z nowej fryzurki :)))

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz z grzywką! Rzeczywiście bardzo Cię zmieniła. Ja długo bałam się ściąć włosy do ramion (zawsze miałam długie), aż w końcu zaryzykowałam i nie żałuje! Tym bardziej, że mąż wciąż chodzi i powtarza "seksi mamcia" ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie, ale będzie mi bardzo miło jeśli zaglądniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13/4/16

    Jak najbardziej pozytywnie,zdecydowanie lepiej niż bez grzywki :) Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...