Odpowiedzi na pozostałe pytania

Mam dla Was dzisiaj odpowiedzi na pytania. Na niektóre już odpowiadałam, więc podałam też linki do postów. 
Życzę miłego czytania.
  1. To ja Ci zadam, bo nie wiem, czy pisałaś o tym na blogu. Wspominałaś, że długo się znasz ze swoim mężem - napisz, proszę, jak się poznaliście, lubię takie historie.
    1. Czytałaś to romansidło tutaj:
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2015/07/fancy-romans-historia-naszej-miosci.html
  2. Anonimowy Czy planujecie drugie dziecko i czy zamierzacie zostać w UK na stale?
    1. Pewnie już czytałeś, Anonimie, ale gdyby nie to zapraszam tutaj:
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2015/08/a-kiedy-drugie-dziecko.html
  3. Anonimowy
    Ciekawi mnie jak wyglądały Wasze początki w UK. Sama zastanawiam się nad przeprowadzka, ale raczej do Niemiec.
    1. Zapraszam na post:
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2015/07/dlaczego-uk-decyzja-o-wyjezdzie.html
  4. Anonimowy
    Jak wygląda jadłospis dzienny Lili? czy dostaje na noc mleczko? jak z kwestia mycia zębów po mleczku? czytacie jej już baje na dobranoc? pozdrawiam
    1. Lila pije mleczko rano i na noc. Wypija butle 250ml. Z zębami właśnie nie doszłam jeszcze do ładu, bo po myciu zębów wieczorem wypija mleko. Chyba pasuje to zmienić.
      Baję czytamy czasami, myślę, że teraz długie wieczory nadchodzą więc będzie to rutyną:)
  5. Anonimowy
    czy Lili je już sama? czy tylko i wyłącznie karmicie ja łyżeczką sami?
    1. Lili je łyżeczką a ja mam drugą łyżeczkę i ją dokarmiam w tym samym czasie, bo robi to jeszcze niedbale. Ale MUSI mieć pierwszeństwo:)
  6. Anonimowy
    jak wygląda Wasza miejscowość? co można tam zwiedzić?
    1. Chyba nie zrobię tutaj reklamy, bo to po prostu brzydkie miasto jest. Ale są piękne, zabytkowe kościoły, Piękne i duże parki, zamki, mury. Mamy też muzeum butów, gdzie można zobaczyć but słonia i Britney Spears:)
  7. A moje pytanie to ile masz lat, bo wyglądasz bardzo młodziutko :)
    1. Hej, mam 29 lat. O matko...
  8. Anonimowy
    Bardzo lubie czytac tego bloga. Lubie jak czesto publikujesz. I moje pytanie do Ciebie: czy myslalas o tym, aby zalozyc kanal na youtube? Ps. Bylby na pewno moim ulubionym. KamilaP.
    1. Powiem szczerze, że fajnie byłoby nagrać jakiś filmik, nawet tak dla zabawy. Nie obiecuję, ale zastanowię się:)
      Dziękuję za miłe słowa!
  9. Anonimowy
    Czy czujesz sie wyobcowana w Uk? Ja mieszkam w Irlandii i wiem, ze to nigdy nie bedzie moj dom. Czy kredyt na mieszkanie to duze obciazenie dla Was? Jakie sa zarobki w Uk. Pozdrowienia dla calej rodzinki!
    1. W UK czuję się bardzo dobrze, ludzie są mili i uprzejmi, w sklepach i na ulicach uśmiechają się i mówią sobie hello. To jest mój dom. Już teraz tak mogę powiedzieć.
      Kredyt to nie jest obciążenie, ponieważ płacimy tyle samo co inni za wynajem. Żeby mieszkać, trzeba płacić, niektórzy płacą wynajem a my płacimy kredyt. Jedno i to samo - tylko my na siebie:)
      Zarobki jak zarobki - ważne jest czy zarobki wystarczają na wydatki:)
      Pozdrawiam

      W planach jest post: Jak kupić dom w Anglii:)
  10. Anonimowy
    A ja mam pytanie odnośnie Twojej pracy zawodowej. Pisałaś kiedyś, że pracujesz przy montowaniu kabli, czyli jest to praca fizyczna. Nie myślisz o podnoszeniu kwalifikacji, żeby pózniej zmienić pracę, awansować? Generalnie rozwijać się. Bo chyba taka monotonna praca jest bardzo nudna...
    1. Kochany Anonimie, taka mało ambitna ze mnie osoba. Choć przyznaję, że teraz kiedy dużo siedzę w domu zastanawiam się, żeby coś zmienić w moim życiu. Powstał post o mojej pracy i ambicjach.
    2. A tutaj link do posta
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2015/07/dlaczego-uk-decyzja-o-wyjezdzie.html
  11. Anonimowy
    Jakie macie plany na przyszłość?
    1. Chwilowo nie wybiegamy za daleko w przyszłość, ważne jest tu i teraz, przetwać dany miesiąc i odłożyć chociaż kilkanaście funtów - a ostatnio to dosyć trudne. I co zaplanujesz? Ważne, żeby było zdrowie i szczęście:)
  12. Anonimowy
    Dlaczego UK? Pisałaś, że masz rodzinę także w innych krajach, nie chcieliście być bliżej nich?
    1. Zapraszam na post:
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2015/07/dlaczego-uk-decyzja-o-wyjezdzie.html
  13. Anonimowy
    Mam do Ciebie pytanie: Lilka już coś mówi, mama, tata?
    1. Lila mówi ,,mama,, w kryzysowych sytuacjach i dużo powtarza:)
  14. Anonimowy
    Ja mam pytanie jeżeli chodzi o brzuch po ciazy, czy byl on nadal taki miekki czy stal sie szybko taki jak przed ciąża? Ćwiczyłas?
    1. Nie ćwiczyłam, brzuch był jak galaretka i stopniowo wracał do siebie. Na początkowych zdjęciach na instagramie możesz znależć jak wyglądał kilka tygodni po porodzie. Jak przed ciążą stał się po około pół roku, ale to żadna reguła.
  15. Anonimowy
    Chcialabym wiedziec co gotujecie, ile mniej wiecej wychodzi tygodniowo na zakupy spożywcze, gdzie je rozbicie i mniej wiecej co takiego :)
    1. Będzie post:)
  16. Czy malutka ma dostęp do "innego" języka?
    1. Mieszkamy w Anglii a między sobą mówimy po polsku. Lila chodzi do żłobka, gdzie nie ma polskich opiekunek:)
  17. Ja mam zawsze problem z wymyslaniem na poczekaniu pytan. Szczegolnie do praktycznie obcych osob. :)

    Wiem, ze jestes w tej chwili mama pracujaca. Ciekawi mnie czym sie zajmujesz i czy jest to zgodne z Twoim wyksztalceniem? ;)
    1. O! Jeszcze mi sie przypomnialo! Z ktorej czesci Polski pochodzisz? Piszesz zawsze tak pieknie o domu rodzinnym, widac, ze bardzo kochasz tamte okolice, ciekawa jestem wiec skad jestes? :)
      Usuń
    2. Pochodzę z okolic Tarnowa - Małopolska
  18. Anonimowy
    Prosilabym o posty w postaci dokumentacji jakiegoś dnia, jak on wygląda, do tego zdjecia, krotki opis dnia itd. :)
    I mam pytanie, gdzie kupujecie ubrania dla Liliki :) Jak sobie radzisz z pogoda na wyspach?
    1. Tutaj link do posta o dniu Lilianki:
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2015/08/dzien-lilianki.html
  19. Anonimowy
    Czy masz w UK jakieś zaprzyjaźnione mamy z którym regularnie się spotykacie na placu zabaw czy w parku?
  20. Anonimowy
    Jak cudzoziemcy są odbierani przez mieszkańców miasta w którym mieszkasz? Ostatnio dużo się słyszy o niechęci Anglików do emigrantów...
    1. Raczej w porządku, ja nie mam z tym problemu i nie zwracam uwagi na innych, bo chyba nie było powodu.
      A słyszy się, bo cudzoziemców jest tutaj bardzo dużo i powoli nie mogą sobie z nimi poradzić, boją się po prostu.
      Mogli się wcześniej zastanowić:)
  21. Anonimowy
    Mam pytanie :) Jak wygląda u Was podział o obowiązków ;) A i na jakiej zasadzie lekarz w uk przepisuje tabletki antykoncepcyjne? To takie strzelanie? Hmm.. Podczas tych pytań nasunęło się kolejne ;) Kiedy Lilla zaczęła chwytać zabawki?
    1. Dokładnie, to strzelanie. Chyba, że brałaś wcześniej jakieś tabletki i znasz ich nazwę. Jeśli nie zażyczysz sobie konkretnych to On wybierze je dla Ciebie:)
  22. Anonimowy
    Pisałaś, że Twój mąż króluje w kuchni, może podzieli się z nami przepisem na ulubione danie.
    1. Chętnie:)
  23. Czy sama gotujesz dla małej, czy dajesz jej gotowe obiadki ze słoiczków? Czy często chodzicie do restauracji/ na miasto coś jeść czy raczej w domu sama gotujesz?
    1. Kochana, kiedy ja ostatnio gdzieś wyszłam? Nie pamiętam, chyba w Sylwestra, łohoho.
      A zawsze sobie powtarzałam, że nie będę taka, że dziecko nie zrobi ze mnie kury domowej. No i nie zrobiło, ja sama się nią zrobiłam. Ale tak mi wygodniej...
      Gotuję, ale słoiczki też mam w domu ( jakby co ) bo Lila to ma humory, raz tak raz siak.
      Ale nic na siłę, nie chce jeść to nie wpycham, zje później albo jutro:)
  24. Jeszcze jedno pytanie mam. Mogłabyś dać recenzję wózka? Na ile jesteś zadowolona, co Ci się najbardziej w nim podoba, co byś zmieniła. Dziękuję.
    1. Podaję linki do moich postów:
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2014/05/oto-nasz-wozeczek.html
      http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/2014/07/wozek-graco-jest-ok.html

      Super opis plus opinie zrobiła też blogerka Alina Dobrawa:
      http://www.alinadobrawa.pl/2013/09/wozek-graco-symbio.html

      Dodam tylko, że spacerówa nadal nam służy a Lila ma prawie 16 miesięcy, używamy codziennie, zajeździć nie możemy:) Kupiłabym go jeszcze raz i dokupiłabym torbę od razu.
      Pozdrawiam:)

Komentarze

Zobacz również