sobota, 17 października 2015

Mój styl/2


Dzisiaj pokażę Wam mój ulubiony jesienny outfit. Długie swetry już dawno skradły moje serce, są takie przyjemne. Myślałam, że nie pasują niskim osobom, ale to był błąd. Wystarczy rozpiąć je z przodu i szybko odzyskujemy proporcje.
Buty z New Looka towarzyszą mi już drugi sezon, w tym roku rzedziej goszczą na moich stopach a to za sprawą trampek. Ale obie pary są równie wygodne. Płaskie i wygodne obuwie dla mam.
Do tego zwykły t-shirt i rurki. To tworzy całość - mój styl i tysiąca dziewczyn na ulicy.
Ale czy nie w prostocie siła? Co nam więcej potrzeba.

kardigan  Papaya
spodnie United colors of benetton
top H&M
buty New Look

7 komentarzy:

  1. Anonimowy17/10/15

    Kolejny post, kolejna kopia.. i co ważniejsze Twoje posty zawsze pojawiają się zaledwie kilka dni po tych które widzę u Kasi..a przyglądam się Twoim wpisom od dłuższego czasu.. podobny temat, podobne ujęcia zdjęć..
    Pisz dalej.. ale pisz i znajdź pomysł na siebie a nie kopiuj innych. bo chyba nie o to w tym chodzi..
    Pisząc o "Kasi" z pewnością wiesz o jakiego bloga mi chodzi..
    PS. Nie piszę tego ze złośliwości tylko z czystej sympatii do Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sympatii powiedziałabyś, że Kasia jest moją kopią, a nie odwrotnie. Tak, wiem, o kogo chodzi. Mam ją w spisie swoich blogów. Pewnie nie uwierzysz ale dawno tam nie zaglądałam. Pewnie nie uwierzysz, że mój post powstał kilka tygodni temu, tylko czekał na obróbkę zdjęć. Teraz już chodzę w kurtkach, bo zimno...
      Kilka razy zauważyłam na innych blogach taki sam wpis jaki pojawił się u innych. Ale nie można tak oceniać blogerów.
      Często gęsto nie mają pojęcia co publikują inni.
      Podobne ujęcia - chyba żartujesz. A co powiesz o podobnych ujęciach na blogach modowych - bo ja, że są takie same. A wątpię, że ktoś kogoś kopiuje. Biorą aparat i robią zdjęcie bluzki, butów, itp.
      Pomysłu na siebie nadal szukam - to racja. Ale to mój blog i moje pomysły!

      Usuń
    2. Hej, dziwi mnie zawsze fakt, ze ludzie sie czepiają. Jesli komus nie podoba sie cos na blogu, po co czyta? Twój blog, Twoje wpisy, Twoje zdjecia, Twoja sprawa, jak sie ustawisz, jaką pozę przyjmiesz!!! No a jesli juz ktos gdzies cos podobnego widzial, to co??? Swiat sie zawalił? Czy ludzie nie maja podobnych pomyslow? I te komentarze, takie "słodkie", niby z sympatii, a tak naprawde, zeby "dowalic". Pozdrawiam i buziaki dla Lilki:-) - Iza- ta babcia, ktorej sie podoba na angielskich placach zabaw i ktora w Anglii nie marudzi:-)

      Usuń
    3. ,,Powtórzę to, co zawsze powtarzam, kiedy spotkam się z twierdzeniem, że wszędzie jest to samo i tak samo. A mianowicie: proponuję tym, którzy tak twierdzą, aby usiedli gołą dupą na blasze rozgrzanej do temperatury 30 stopni Celsjusza, a potem na blasze rozpalonej do temperatury 100 stopni Celsjusza – następnie zaś ocenili różnicę,,
      Sławomir Mrożek

      Usuń
    4. DOBRE!!! Podoba mi sie bardzo ta mysl, zapisałam sobie:-)

      Usuń
  2. Ja nie wiem o jaki blog chodzi a szukac i porownywac nie mam czasu. Ja tylko w temacie dodam.... na kazdym blogu mozna znalezc kopie innego bloga, bo tematy czesto sie powtarzaja. Na blogach parentingowych prawie wszystkich znajdziesz post wyprawka, podobne zdjecie bo kupionych rzeczy wiec kto od kogo zaczol zgapiac?:)
    A co do butow mam bardzo podobne buciki do Ciebie tylko kremowo biale, wszystko w nich pieknie ladnie ale sznurowki okropnie ciezkie do wiazanie bo twarde:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18/10/15

    Zaglądam tu regularnie i lubię czytać to co piszesz. Dziwnie się jednak czuję gdy jednego dnia czytam wpis u Kasi a za kilka dni u Ciebie i są do siebie na prawdę bardzo podobne. Może jestem przeczulona na tym punkcie, bo blogów oryginalnych i niepowtarzalnych jest naprawdę niewiele, a blogerów przybywa.
    Pisz dalej, nadal będę tu zaglądać. Czekam też z niecierpliwością na nowe poczynania Lili i jak sama piszesz na nowe pomysły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...