Dziękuję Wam!

Kochane czytelniczki, ilość zadanych pytań pod poprzednim postem mile mnie zaskoczyła. Postaram się odpisać na nie jak najszybciej. Odpowiedzi nie ukażą się jednak w jednym poście, bo byłby on bardzo długi a ja pisałabym go wieki. Podzielę pytania tematycznie i w ten sposób powstanie kilka fajnych i interesujących Was wpisów. Bardzo się cieszę, że jednak chcecie mnie o coś zapytać i ciekawi Was moje życie. Czasami przychodzi taki moment i człowiek zastanawia się czy dalej to robić, czy dalej pisać bloga? I Wy podnosicie mnie. Dziękuję!

A dzisiaj wieczorem ukaże się nasza historia miłosna:)

Komentarze

  1. Przenigdy nie kończ z pisaniem bloga! Lubię go czytać, lubię patrzeć jak rośnie Wasza córeczka i z przyjemnością poczytam o Waszej historii miłosnej;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczba pytań rosła w zastraszającym tempie :) :) Czekamy na odpowiedzi :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia miłosna :) Jak miło, uwielbiam czytać o kochających się ludziach! To napełnia mnie pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29/7/15

    Jestem ciekawa jak wygląda Wasz dzien, taki wolny i taki z praca, ja sama teraz zajmuje sie córeczka, za killa dni skończy 3 miesiące i czasami jest mi tak pusto kiedy moj K. Jest w pracy. Jak sobie z tym radzilas? Szczegolnie, kiedy dziecko nie ma humoru i nawet na spacer idzie z płaczem. Ja zawsze dziwnie sie czuje kiedy gdzies wychodze, stoję w kolejce a ona placze.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również