niedziela, 28 czerwca 2015

Urodziny mamy

Nie tak hucznie obchodzone jak Lilianki ale to był fajny dzień. Rano poszliśmy na family photo shoot. Tak mało mamy zdjęć we trójkę, więc kiedy dostałam maila: 90 % zniżki na sesję rodzinną pomyślałam: Biorę to! Sesja trwała godzinę, Lilkę udało się rozśmieszyć dwa razy:) Fotograf bardzo się starał, ale Lilka nie należy do wesołków przy obcych.
Ceny takich sesji w Anglii są ogromne. Jedno zdjęcie kosztuje 50 funtów - jedno małe zdjęcie! Pakiet dziesięciu zdjęć różnych rozmiarów kosztuje 450 funtów - masakra. 
Za dwa tygodnie będę musiała wybrać jedno najlepsze zdjęcie z całej sesji - taki mam pakiet, i dostanę trzy rozmiary tego jednego zdjęcia plus to samo zdjęcie na płytce. 
Ale to dla zainteresowanych cenami sesji fotograficznych w Anglii:)
Reszta dnia była już tradycyjna, obiad, spacer i miły wieczór.
Od P dostałam tablet, żeby i On czasami mógł zobaczyć, co się w świecie dzieje. 
Wiadomo, w wolnej chwili ja okupuję internet. Teraz nie będzie już problemu:)
A co u Lili? Zęby. Idą cztery z góry. Nie najgorzej to przechodzi, bo śpi w nocy. Zdarza się, że muszę zabrać ją do siebie, ale na szczęście raz na kilka nocy. 
Byliśmy też na szczepieniu, zastrzyk dwa razy w jedną nogę, raz w drugą. Dzielna dziewczynka, uspokoiła się u tatusia na rękach. 
Kilka zdjęć. W końcu udało nam się wyjść na kocyk. Może i do Anglii zawita wkrótce lato.


17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia. Kochana bardzo Ci do twarzy w takim koczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego. Zdjęcia cudne. :)

    Kurczę, ja nie wiedziałam, że te sesje są takie drogie :/ A swoją drogą, trochę tej ładnej pogody i w Szkocji by się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego:* zdjęcia piękne,niejednej sesji dorównują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia urodzinowych marzeń! Zdjęcia prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy29/6/15

    Wszystkiego najlepszego ;) Mam pytanie, niedawno urodziłam córeczkę w uk, potrzebuje dla Niej polskiego dowodu osobistego albo paszportu, musze lecieć do Polski składać wniosek o pesel czy mogą zrobić to dziadkowie? Proszę o jakieś informacje, jeżeli coś wiesz na ten temat ;) Pozdrawiam całą rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja wyrabiałam dla Lilki angielski paszport. Jeśli chcesz polski paszport chyba trzeba złożyć wniosek w ambasadzie w Londynie ale tak dokładnie co i jak to nie wiem. Dużo jest informacji na ten temat w internecie:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Uroczo wyglądacie. :))
    U nas też pogoda w końcu się poprawiła.
    Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby wyrobić paszport angielski, trzeba jakies wymagania spelniac? Na jak dlugo zostal wyrobiony? :) Szuakalam w internecie a Pozniej moja rodzina w gminie dowiedziala sie, ze nie mozna wiec juz sama nie wiem :) Ale jezeli sie da to wystarczylby angielski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby dziecko dostało paszport angielski, jedno z rodziców musi pracować lub przebywać w Anglii minimum pięć lat. O wniosek o paszport poproś w najbliższej poczcie, dostaniesz formularz, trzeba go wypełnić i wysłać. Trzeba również załączyć dokumenty potwierdzające pobyt w Anglii np P60 z poprzednich pięciu lat. No i chyba trzy zdjęcia paszportowe dziecka. Tam będzie wszystko napisane co trzeba.
      Taki paszport jest na pięć lat. Najlepsze,że nie trzeba nigdzie jeździć i załatwiać:)

      Usuń
  9. Dziękuje za informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione - wybacz - ale szczere życzenia ! Wszystkiego dobrego :*
    Rany, jakie wy piękne jesteście <3

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie koniecznie zróbcie sesje jak będziecie w Polsce w odwiedzinach :) ceny na pewno przystępniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...