wtorek, 9 czerwca 2015

Nasze podróże

Zanim na świecie pojawiła się Lilka dużo podróżowaliśmy. Anglia dała nam tą możliwość, że mogliśmy sobie pozwolić na wakacje dwa razy w roku, Dla kogoś to mało, ale dla nas było to nie do pomyślenia jeszcze kilka lat temu. Na pierwsze wakacje wybraliśmy się do Bułgarii, codziennie budził nas szum morza a jedzenie bylo nieziemsko dobre. Następne były już w Hiszpanii, pokochaliśmy ten kraj. Costa del Sol w sierpniu jest bardzo upalna. Pamiętam, że dostałam udaru słonecznego i dzień spędziłam w łóżku. Zamarzyła nam się Majorka. Bo jak nie teraz to kiedy. Pojechaliśmy. Ale nie imprezować, za to podziwiać piękne zacisza. Mała plaża obok hotelu zawsze zostanie w mojej pamięci. Pierwszy w życiu kurs statkiem. Niezapomniane widoki.
Marzec to taki parszywy miesiąc, ale nie na Teneryfie. Nie zdawałam sobie sprawy jak słońce potrafi tam prażyć. Fajna wyspa, ale nie moja ulubiona.
Później był ślub i podróż poślubna na Maltę. Chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę. Byliśmy w październiku, morze wieczorami gorące, delikatny wiaterek i szampan. Nie mogłam sobie zamarzyć piękniejszej pamiątki. Kurs statkiem na Błękitną Lagunę. Coś pięknego, Nie do opisania.
I ostatnia podróż, taki must have - Barcelona i Costa Brava. Na nowy etap życia. To właśnie tam postanowiliśmy, że chcemy mieć dziecko.
To co zobaczyłam, co zwiedziłam jest dla mnie. To doświadczenie, którego nigdy nie zapomnę:)

Bułgaria 

Costa del Sol
Majorka
Teneryfa
Malta
 


Costa Brava

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Aż się rozmarzyłam:) Mi tak życie się toczy, że tylko raz miałam możliwość być w 'ciepłym kraju' - w Chorwacji w podróży poślubnej. Ale wiem, że kiedys sobie odbijemy i jeszcze będę cieszyć się takim słońcem i takimi widokami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja jest piękna, tak słyszałam:) Na pewno niedługo znowu gdzieś pojedziecie:)

      Usuń
  2. Jak dla mnei Bułgaria - nigdy więcej. Byłam raz i wiem, że tam nie wrócę. Ale za to Hiszpania - marzenie. Tam z pewnością jeszcze kiedyś chcę pojechać. I to nie raz...
    Chcę Ci napisać, że jesteś nieziemsko piękną kobietą. Podziwiam Twoją figurę. Cokolwiek nie ubierzesz - wyglądasz supcio. ZAZDROSZCZE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to mnie rozbawiłaś tym komplementem, ale bardzo dziękuję:) Chciałabym tak siebie postrzegać:)
      Bułgaria jest piękna tylko ludzie upierdliwi. Hiszpania przyciąga, a jak się było raz to chce się więcej i więcej.
      Pozdrowionka!

      Usuń
  3. Gosia z Artkiem9/6/15

    Malta, Malta i jeszcze raz Malta! @ tygodnie po powrocie z Malty zaszłam w ciążę! Było pięknie, też październik! Powrót w moje urodziny, 23. Polecam Włochy! Róźne oblicza! Cinque Terre to piękne miejsce! W tym roku byliśmy z naszym Synkiem na Sycylii (przylot do Katanii) mimo, że ma 10 miesięcy zwiedzaliśmy i to pociągami! Dało się i było wspaniale! Polecam podróże z Dzieckiem! Wspaniałe przeżycia! Pozdrawiamy z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiamy się z mężem czy to wyjdzie - taka podróż z dzieckiem. Chętnie powiem mu o Twoim komentarzu:)
      Włochy to nasze marzenie od dawna.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Gosia z Artkiem10/6/15

      Polecam, serio! Zwłaszcza teraz kiedy Lili jeszcze nie ma za dużo do powiedzenia :P Później będzie zdecydowanie trudniej, trzeba będzie się nagimnastykować, żeby zapewnić rozrywkę :) My wynajęliśmy na booking.com mieszkanko 80m2 ze znajomymi (też z dzieckiem) za 160 zł za noc na Sycylii, także za rodzinkę 2+1 wyszło 80 zł :) Poza tym póki dziecko poniżej 2 lat opłaca się wyjeżdżać, bo nocleg jest za free, a przy czarterach płaci się mniej niż 10% biletu dorosłego :)

      Usuń
  4. Odwiedziliśmy podobne miejsca :) Cudowne zdjęcia, przenoszą w te piękne miejsca a akurat szukam wakacyjnych inspiracji. A ja właśnie jestem na tak Bułgarii - uwielbiam ten kraj! Podróże z dzieckiem polecamy - są inne, wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, no kusicie. Tylko gorzej z kasą w tym roku, angielski żłobek nas pochłania:(
      Nareszcie fan Bułgarii:)

      Usuń
  5. Nie no tylko pozazdrościć wspomnień ;) nawet na Wasze zdjęcia przyjemnie popatrzeć - jak swoich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie teraz inne wydatki ( piękny dom ) ale w przyszłości na pewno gdzieś się wybierzecie:)

      Usuń
  6. Witaj, dopiero dziś wpadłam na twojego bloga :) zachecił mnie tytuł- mama na wyspach. Rozumiem, że mieszkasz w Anglii? :) Ja kawałek dalej, w Irlandii. Przepiękne zdjęcia, może gdy pójdę do pracy to rodzinnie wyjedziemy na wakacje w podobne miejsca :)
    pozdrawiam!
    http://bellazpociagu.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo się cieszę z nowej czytelniczki:)
      Na pewno niedługo gdzieś pojedziecie, zachęcam:)

      Usuń
  7. Pięknie....przykre jedyne to , że dopiero tam Was było na to stać. Że Polska jest taka wspaniała, że zapieprzając we dwoje można co najwyżej pojechać na kilka dni w góry i liczyć każdy grosz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kiedy poznaliśmy się z mężem nasz pierwszy wyjazd był do Zakopanego i mieliśmy ze sobą chyba 100 złotych, dobrze, że mam tam ciocię to nas przenocowała. Nigdy nie pracowałam w Polsce, nie było mi dane.

      Usuń
  8. Jak wygram w totolotka to może kiedyś zwiedzę te wszystkie miejsca. Podbijam to co pisze sylwianna w Polsce większość ludzi na to nie stać

    OdpowiedzUsuń
  9. JAk pięknie:) aż się rozmarzyłam:) uwielbiam podróżować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...