środa, 27 maja 2015

Dlaczego kocham carbooty?

Carbooty to po polsku wyprzedaż bagażnikowa. Coś w rodzaju bazaru. Odbywają się na terenach zielonych lub parkingach. Sprzedający pakują wszystko do samochodu i rozkładają się na wyznaczonym terenie. Wyciągają stoły, wieszaki lub zwykłe koce, a czasami po prostu rozkładają rzeczy na trawie.
Na carbootach można spotkać dosłownie wszystko. Dlatego ja zanim tam się wybiorę, muszę wiedzieć czego szukam, bo inaczej zajęłoby mi to cały dzień.
Dawniej szukałam ubrań dla siebie, teraz dla Lili. Na carbootach tych blisko mnie chyba najwięcej jest rzeczy dla dzieci. Ubranka, zabawki, wózki, foteliki, łóżeczka, kołyski, wanienki i inne małe cudeńka. A wszystko to za grosze. Uwielbiam carbooty, teraz w okresie wiosenno - letnim będą co dwa tygodnie co mnie ogromnie cieszy.
Pokażę Wam co ostatnio udało mi się znaleźć dla Lilki, ubranka kosztowały mnie 20 pensów sztuka:)

Buty Marks&Spencer dla mamy 2 funty i poduchy po funciku

5 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy kupiłaś, w Polsce takie wyprzedaże to nadal rzadkość

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne łupy, siostra mi opowiadała o tych bazarkach. żal że tutakich nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza w paseczki i sukienka z długim rękawkiem w kwiatki - rewelacja ! Też tam chce iść ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Carbooty rządzą😄. Można niezłe cuda złowić. Sama kupiłam sporo ciuchów dla siebie / nawet D.Perkins- chyba dobrze napisałam/ i dzieci. Nówki, większość z metkami za 50 p. za sztukę. Do tego gry edukacyjne dla mojego wtedy 5 latka, który tak namiętnie z nich korzystał, że teraz jest lepszy z angielskiego od mojej córki, gimnazjalistki😄, choć ma dopiero 8 lat .
    Cudeńka świetne złowiłaś. Lilianka w tej sukienusi będzie wyglądać obłędnie. Zazdroszczę dostępu do takich wyprzedaży. Jak widzę w Polsce w lumpeksie spraną, skoszoną koszulkę za 12 zł, którą widziałam np.w Primarku za funta lub dwa, to szlag mnie trafia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie lubie dla mnie to jak grzebanie po wysypisku śmieci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...