Sukienka na komunię

Poniższe sukienki znalazłam na stronie New Looka, a po przyjściu do sklepu okazało się, że nie ma ani jednej. Ja do odważnych nie należę i przez internet ubrań nie kupuję. Nie mam standardowej figury i wolę nie ryzykować, później tylko kłopot ze zwrotem.
Ale takie są moje typy na imprezy rodzinne:



Szczęście jednak nie do końca mnie opuściło, bo udało mi się kupić poniższą sukienkę.
Większość z Was widziała już ją na moim instagramie.
Do niej założę czarne szpilki i coś na górę ( jeszcze nie wiem co).
Komunia już za tydzień, także szykujemy się:)

Komentarze

  1. Piękny kolor i krój:) DObry wybór, idealny na rodzinną imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Ta ostatnia jest najlepsza :) pasuje Ci idealnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, znalazłam ją przez przypadek a okazała się strzałem w dziesiątkę:)

      Usuń
  3. Świetna sukienka. :) Na górę może jakiś czarny żakiet?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25/4/15

    Biały żakiet widziałabym tu. Wyglądałby świeżo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki piękne,ale ta co trafiłaś.też bardzo.gustowna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te sukienki!
    A Twoja cudna! Podobna do pierwszej z NL, ale bardziej w stylu lat 60 :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie miałam jej w planach ale jak ją przymierzyłam to stwierdziłam, że mi pasuje:)

      Usuń
  7. Najbardziej spodobal mi sie kroj i kolor #2, ale niestety po ciazach zostala mi uparta falda na brzuchu i dopasowane ciuchy odpadaja. :( Wybralabym wiec cos a'la #5 lub ta, ktora masz na sobie. :) Sliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana teraz jest tyle sukienek zakrywających fałdki, że nie ma się co martwić. A do tego są piękne:)
      Ja sama takie wybieram bo lepiej się w nich czuję.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również