niedziela, 8 marca 2015

Krzesełko Lili

Od producenta:
Krzesełko do karmienia Keter pełni trzy funkcje i może być wykorzystywane na różnym etapie rozwoju dziecka.
Wysokie krzesełko do karmienia to podstawowe zadanie, przy wysuniętych nogach teleskopowych.
Podstawka na krzesło - dla nieco starszych dzieci, gdy zwykłe krzesło jest jeszcze za niskie, a chcemy, żeby dziecko jadło przy stole.
Samodzielne krzesło - kiedy dziecko może już samo siadać może być wykorzystywane jako samodzielne krzesło, fotelik.
Poszczególne elementy można łatwo zdemontować i myć wodą lub tackę w zmywarce.
Wykonane z myślą o łatwym demontażu i możliwości przechowywania bez zajmowania zbędnej powierzchni.
Posiada pięciostopniowe szelki zapewniające bezpieczeństwo dziecka i trzy możliwe poziomy tacki.
Przeznaczone dla dzieci od szóstego miesiąca do czwartego roku życia.

Filmik fajnie pokazuje jak działa krzesełko:


Od mamy:
Jestem bardzo zadowolona z zakupu krzesełka Keter. Po złożeniu nie zajmuje wiele miejsca.
Łatwe w montażu, łatwo się czyści, stabilne, bez zbędnych gadżetów.
No i jak na kobietę przystało muszę powiedzieć, że jest ładne.
Lilka bardzo zadowolona:) Będzie długo nam służyć, bo można z niego zrobić normalne małe krzesełko dla dziecka (co widać na filmiku).
Polecam.

7 komentarzy:

  1. Świetne krzesełko. I z tego, co już spojrzałam, nie jest aż takie drogie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaciłam 69 funtów ale w Polsce chyba jest tańsze:)

      Usuń
  2. Szkoda ze nie wiedzialam o tym krzeselku wczesniej napewno bym zakupila dla mojej malej bo nie chce za bardzo siedziec ;(
    Sprawdzalam na ebay i byly po 54 funty ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na ebay tańsze, ale ja chciałam ze stacjonarnego, żeby móc łatwo oddać, gdyby Lili go nie polubiła:)

      Usuń
  3. O super! Twoja opinia jest dla mnie bardzo pomocna :) I choć całym sercem kocham moje vintage krzesełko, to to krzesełko jest mega! Muszę się zastanowić... bardzo mocno....

    OdpowiedzUsuń
  4. Super krzesełko :) Niedługo i ja będę się rozglądała za jakimś dla mojego maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...