Historia włosowa

Czasami rano leci u nas Pytanie na śniadanie.
Wczoraj pokazywali metamorfozy, zmiana fryzury przez pana Czajkę.
Dwie dziewczyny miały ładne włosy do ramion. Jedną wycieniował i zrobił rude pasemka, a drugą zmienił w krótko obciętą blondynkę (wcześniej miały mysi, naturalny kolor).
I tak sobie przypomniałam moje przygody z fryzjerami.
Jak to fajnie jest wyjść od fryzjera w pięknie wycieniowanej i ułożonej fryzurze.
Tylko co dzieje się po pierwszym myciu? Jak to ogarnąć?
Wiatr i wilgoć na zewnątrz i wyglądasz jak nieokrzesany kurak.
Albo piękny nowy blond po dwóch tygodniach żółknie i pojawiają się ciemne odrosty.
Biegniecie po ratunek i fryzjerka robi Ci jeszcze większe jajo na głowie.
Wszystko przerabiałam, co zobaczycie poniżej.
Od ponad dwóch lat nie farbuję włosów a do fryzjera chodzę podcinać końcówki maksymalnie dwa razy w roku, na prosto, bez cieniowania.
Człowiek uczy się na błędach, jestem tego najlepszym przykładem.
Na swoje usprawiedliwienie powiem, że mało kiedy fryzjer zrobił to co chciałam.
Ale byłam ugodowa. Teraz mam swoje zdanie i nie pozwolę eksperymentować na mojej głowie.
Lepiej późno niż wcale:)
2009 - pierwszy balejaż
szaleństwo i ścięcie na krótko - 2009
miało być odświeżenie koloru - wyszła masakra 2010
rozjaśniacz i powrót do blondu 2011
farba miała uwolnić mnie od rozjaśniacza - niestety została źle dobrana
koniec z farbowaniem, rozpoczęcie walki o zdrowe włosy 2012

 2013 - 10 miesięcy bez farbowania i intensywna pielęgnacja
2014 postaram się wstawić zdjęcie tyłu niebawem.

Wiadomo, nie są to włosy idealne, szczególnie po pociążowym wypadaniu.
Nigdy nie wierzyłam, że uda mi się odzyskać moje dawne zdrowe włosy.
Zdjęcia przypominają mi, jak bardzo je niszczyłam.
A jednak warto było podjąć walkę:)

Komentarze

  1. Uwielbiam blond! Twój jest piękny :)
    Ja niestety mam ciemny blond, ale na szczęście też naturalny...
    Mam fioła na punkcie odrostów, dlatego nie farbuję włosów... Od czasu do czasu jedynie bliżej lata rzucam na nie delikatne refleksy, żeby troszkę je odświeżyć i dodać blasku... ale ostatni raz robiłam to na własny ślub w 2013r :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, na ślub dodałam kilka pasemek i od tej pory nie farbuję:)

      Usuń
  2. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz cudownie. Śliczne włosy. Bardzo ładny odcień. Ja mam niczym nie wyróżniający się brąz, a że nie jestem zwolenniczką farbowania, to i nie wiem co mam z włosami zrobić. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Najlepiej nic nie rób z kolorem, idzie lato, pojawią się piękne refleksy na Twoim naturalnym brązie:)
      Naturalność górą, zawsze to powtarzam.

      Usuń
  3. Wow jaka zmiana !
    Przyznam się - przeraziłam się przy czarnych włosach !
    Ale przedostatnie zdjecie - czad ! I kolor świetny i te końcówki - zazdroszczę.
    Czekam na aktualne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow! Co za metamorfozy. Teraz wyglądasz bardzo młodziutko, jest super:) Chociaż druga od góry też mi się podoba. Na tym zdjęciu wyglądasz jak Olszówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję:) Mam zamiar ściąć włosy na krócej po trzydziestce, żeby nie wyglądać jak podstarzała nastolatka:)

      Usuń
  5. Zmiana bardzo na plus. Niestety cieniowane włosy nie wielu osobom pasują. Ja tez oczywiście miałam, za namową fryzjera. Bardzo trudno potem zejść do jednej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, gęste włosy można cieniować ale cienkie lepiej zostawić w jednej długości:)

      Usuń
  6. Włosy masz piękne, ale w krótkich też było Ci bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam podobasz sie w kazdej z fryzur. Jak to mowia: ladnemu we wszystkim ladnie! ;)

    Mi niestety "na starosc" zrobil sie brzydki, popielaty blond, wiec regularnie funduje sobie balejaz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2009 - super fryzurka! Chociaż w długich włosach też wyglądasz super :)
    Ja mam brązowe włosy, marzą mi się czarne, ale jakoś odwagi mi brak...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również