Mój makeup

Makijaż zaczynam od nałożenia podkładu. Wypróbowałam ich już wiele niestety nie znalazłam ideału. aktualnie używam Revlon Colorstay 150 Buff zmieszany z 180 Sand Beige ( 150 jest za jasny, 180 za ciemny, mieszając je ze sobą jest prawie idealnie).  Jest to mocno kryjący podkład, najlepszy w tym przedziale cenowym. Niestety ma koszmarny zapach i nie ma pompki. Przymykam na to oko, bo efekt po nałożeniu jest tego wart.

A to ja bez makijażu - nie mam problemów z cerą, jednak pod oczami mam spore cienie i fioletowe przebłyski (rodzinne). Mam fioła na ich punkcie i nie umiem ich polubić.

 Z podkładem i tuszem:

Tusz do rzęs - zmiennie, kupuję co akurat jest w promocji, ale zawsze wracam do Max factor 2000 Calories.
Jest w przystępnej cenie i daje efekt pogrubionych i wydłużonych rzęs.


Cienie do powiek - paletka Collection służy mi już ponad rok.



Kredka do powiek - tutaj to już naprawdę obojętnie, do 2 funtów. Używam sporadycznie.

I to tyle jeśli chodzi o makijaż na co dzień:)

Jeśli mam ochotę na mocniejszy makijaż używam paletki Sleek.
Posiadam wersję light. Paletkę tworzy matowy bronzer, perłowy rozświetlacz oraz koralowy róż.
Bronzer nie posiada ani jednej drobinki świecącej dlatego tak się polubiliśmy:)
Róż pięknie rozpromienia buzię. Rozświetlacza używam rzadko ale przyznaję, że jest świetny.
Polecam tą paletkę każdej kobiecie, która chciałaby używać tych trzech rzeczy ale nie umie i boi się, że przesadzi.
Ze Sleekiem nie ma takiej opcji:)



Moją ulubioną szminką jest Calvin Klein w kolorze Clear Rose.


Całość widziałyście już nie raz:


Czy post Wam się podobał?
Dajcie znać, a może pojawi się więcej postów tego typu:)

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Tusz znam, ale ciekawa jestem tego podkładu, może u mnie też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam co do niego mieszane uczucia a teraz wiem, że nie zastąpię go innym przez długi, długi czas.
      Szkoda, że gama kolorystyczna jest taka uboga:(

      Usuń
  2. Anonimowy19/2/15

    A ja jestem ciekawa jak wyglada twoja dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, delikatnie, naturalnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. make up rewelacyjny :) delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny, bardzo zależy mi na zachowaniu naturalności w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i delikatny!
    Kurcze... przypomniałaś mi, żebym kupiła podkład bo wyczerpałam go totalnie :) Uwielbiam REVLON!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Też używam teraz revlonu, chociaż strasznie wkurza mnie że nie ma żadnej pompki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również