środa, 4 lutego 2015

Kilka zdjęć

Dzisiaj bez wielkich wpisów.
Tylko zdjęcia.
Tylko MY:)


12 komentarzy:

  1. Anonimowy4/2/15

    Kochana, mozesz mi napisac jak wyglada jadłospis Twojej Córci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:)
      7 - mleko
      9 - jogurt lub kaszka
      11 - rozcieńczony sok z wodą
      12.30 - obiadek, zupka lub drugie danie
      14.30 - mleko
      16.30 - deser: banan, jabłko, borówki, jogurt itp
      18.30 - mleko z łyżeczką kaszki
      20.00 - mleko - usypiacz:)

      Usuń
  2. Piekne jestescie - obie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na twój blog trafiłam przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam.
      Chętnie do Ciebie zajrzę:)

      Usuń
  4. Rany no co ja mam pisać - cudne jesteście no ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy Twoje ma :) Piękne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Tylko moje oczy takie już przygaszone:)

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci szczerze fotografa... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...