Mama i rozterki. Powrót do pracy.


Nie chcę być mamą, która tylko odlicza czas do drzemki, do karmienia, do spaceru. I tak żyje w tym rytmie. Ja chcę się cieszyć tą małą istotką, moją córeczką, ale inaczej, nie w taki sposób. Chcę za nią zatęsknić. Mój mąż powiedział mi kiedyś, że jak jest w pracy to myśli o Lilce, co teraz robi, czy jest uśmiechnięta czy akurat się wścieka. I tęskni za nią. Ja też tak chcę. I wiem, że kiedy wrócę do pracy to zatęsknię za tymi dniami spędzanymi w domu. Ale póki co dobija mnie to. To mycie naczyń, co chwilę, bo nie mogę patrzeć, jak są nie umyte. Odkurzanie, mycie podłóg, ścieranie kurzy, podnoszenie zabawek, przekładanie ich z miejsca na miejsce. Codziennie TO SAMO.
Lili jest ze mną cały czas, od urodzenia razem, bez przerwy. Mąż czasami mówi: wyjdź sobie gdzieś, ja posiedzę z Lilką, a ja nie porafię, nie potrafię jej zostawić. Równocześnie czuję ścisk w żołądku, a do oczu napływają łzy. Nie wiem o co chodzi i nie chcę tu używać tak popularnego teraz słowa na ,,d,,
Dlatego powoli przychodzi czas, żeby wrócić do pracy. Od kwietnia. Na dwa dni w tygodniu. W tym czasie Liliana pójdzie do żłobka. Stres jest. Przed czymś nowym. Nie chcemy z mężem benefitów, to nie dla nas. Wolę zarobić i nie tłumaczyć się nikomu skąd mam pieniądze i ile dostaję od państwa. Zresztą za dużo i tak  nam nie przysługuje, bo mamy mieszkanie na kredyt. Tutaj są tego zdania, że jak cię było stać na kredyt to stać cię też na jego spłatę. I dobrze, poradzimy sobie. Zobaczymy jak nam to wyjdzie.
Żeby tylko Lilka była zdrowa.
Uwielbiam spędzać czas z Lili ale jednak brakuje mi kontaktu z dorosłymi ludźmi.
To chyba zdrowe podejście. Bo dobrze jest mieć szczęśliwą mamę:)

Komentarze

  1. Ja myślę, że to bardzo, bardzo zdrowe podejście... :)
    Ja niestety nie mam możliwości wrócić na taki etat jak Ty... albo wracam na pełny, albo dopiero po roku o ile pod koniec marca w ogóle przedłużą mi umowę w szpitalu... Jeśli nie to po roku będę musiała nowej pracy szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach trudno o pracę, dlatego jak mam szansę to korzystam i wracam, bo potem może być za późno...
      Na pewno będzie dobrze:)

      Usuń
    2. Jestem pani Rose z ROSE SPELL CASTER świątyni i mam pomóc ludziom na świecie z tam problemu np below(1) Jeśli chcesz, aby twój ex kochanka z powrotem do Ciebie w 24 godziny. może pomóc Ci z mojego potężne zaklęcia.(2) czy masz problemy z zajściem w ciążę? może pomóc Ci z mojego potężne zaklęcia.(3) Jeśli chcesz żonie męża kochać na zawsze pomogę ci z mojego potężne zaklęcie.(4) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej. może pomóc Ci z mojego potężne zaklęcia.(5) Jeśli chcesz firmy rozwijać się i pomoże Ci z mojego potężne zaklęcia.(6) Jeśli ty potrzeba wobec zatykać twój rozwód lub chcesz rozwodu z problem.(7) Jeśli potrzebujesz szczęście zaklęcie na wygranie loterii. może pomóc Ci z mojego potężne zaklęcia.(8) Jeśli masz jakiejkolwiek choroby jak H I V, (raka) lub inne choroby mogę pomóc z moim potężne zaklęcia.(9) Jeśli chcesz być promowane w biurze pomogę ci z mojego potężne zaklęcia.(10) Jeśli chcesz, aby słuchać słowa, i tak Twoje życzenie pomogę ci z moich powerful(11), jeśli chcesz być przewodniczący samorządu, gubernator lub prezydent w swoim kraju i pomoże Ci z mojego potężne zaklęcia.(12) stop małżeństwo lub związek z rozdzielanie może pomóc z moim potężne zaklęcia.(13) czy trzeba potężne zaklęcie bardzo bardzo dobre i płacenia pracy może pomóc Ci.Te są przykładem co może zrobić dla Ciebie z moim potężne zaklęcia.Wszystko co musisz zrobić, to aby skontaktować się ze mną poprzez e-mail: v.spellcaster@aol.com dzięki pani Rose e-mail: v.spellcaster@aol.com

      Usuń
  2. Przy pierwszym dziecku wróciłam do pracy po pół roku, najpierw na pół etatu, a potem na cały. Teraz będę dłużej w domu, ogólnie mogłabym nawet już wrócić teraz, niestety na razie nie ma dla mnie miejsca, więc muszę czekać na wieści, kiedy będę mogła wrócić, o ile w ogóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dosyć szybko:) A z kim został wtedy synek?

      Usuń
  3. To prawda, każda młoda mama chyba przechodzi przez ten etap - nagle zdaje sobie sprawę z tego, że jest zmęczona, że chce chwili dla siebie, chce wyjść do ludzi... jednocześnie pojawiają się wyrzuty sumienia z tego powodu - a czy potrzebne?
    Ja wczoraj wyrwałam się na winko - dobrze mi to zrobiło :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pij póki możesz ( pamiętam o tych 20 kilo) :)

      Usuń
  4. Dwa dni w tygodniu - dziewczyno to świetna opcja. Ty wyrwiesz się z domu, Lilka pobędzie z tatą. Nie możesz mieć wyrzutów sumienia - jesteś tylko człowiekiem i to normalne, że chcesz pobyć troszkę z innymi ludźmi. Wtedy będziesz miała większego powera do działania i będziesz miała okazję zatęsknić za córcią :)
    Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Chcę poczuć powera!

      Usuń
  5. Mam tak samo. Też mam możliwość, żeby gdzieś czasem wyjść ale nie potrafię, nie mogę i chyba nie chcę... Niby mnie ciągnie do ludzi, do świata... ale gdy podejmę decyzje o wyjściu, to dzieje się coś, co znów przykuwa mnie w domu.
    Podjęłaś mądrą decyzję o powrocie do pracy, dwa dni w tyg to dobre wyjście :) A córeczka przyzwyczai się do żłobka. Sama chodziłam z siostrą od urodzenia (sama jak sama, mama nas zawoziła - źle się wyraziłam)..., i nic z niego nie pamiętam ;) hehe widać, źle nie było!
    Ja nie wrócę do pracy, na pewno nie w ciągu najbliższych 3 lat. Chyba, że zmienię zamieszkanie. U nas nie ma żłobków, a do przedszkole od 3 lat dopiero. Taki los ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi trochę brakuję kontaktu z dorosłymi i męczy mnie to ciągłe sprzątanie, chowanie zabawek. Ale jak myślę, że całe dni mam nie widzieć syna, a jak wrócę z pracy do domu trzeba zamiast zająć się dzieckiem ogarnąć wszystkie prace domowe to mi się odechciewa pracy :p Tak źle i tak nie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre podejście. Nie ma nic gorszego jak matka kwoka która całe swoje zycie podporzadkowuje pod dziecko. Która zapomina o sobie i "poświeca " się dla "dobra " dzieci. Mam okazje obserwować to w realu. Matka mojego partnera nie zauważyła że synowie od 18-20 lat są dorośli. Nie potrafi życ swoim życiem, we wszystko się wtrąca, wydzwania 15 razy dziennie. Jak ma synów pod reka wyręcza we wszystkim, czasami się zastanawiam czy podciera im tyłki. Smutne i żałosne. Tym sposobem wychowała jednego na totalna ciape niezaradną życiowo ( naszczeście jestem z tym drugim-starszym). Młodszy jest leniem śmierdzacym bo mama we wszystkim wyreczała, uczyc mu się nie chciało, pracowac tym bardziej. Od 4 lat nie potrafi ( a moze nie chce) znalesc pracy. TRAGEDIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre podejście. Nie ma nic gorszego jak matka kwoka która całe swoje zycie podporzadkowuje pod dziecko. Która zapomina o sobie i "poświeca " się dla "dobra " dzieci. Mam okazje obserwować to w realu. Matka mojego partnera nie zauważyła że synowie od 18-20 lat są dorośli. Nie potrafi życ swoim życiem, we wszystko się wtrąca, wydzwania 15 razy dziennie. Jak ma synów pod reka wyręcza we wszystkim, czasami się zastanawiam czy podciera im tyłki. Smutne i żałosne. Tym sposobem wychowała jednego na totalna ciape niezaradną życiowo ( naszczeście jestem z tym drugim-starszym). Młodszy jest leniem śmierdzacym bo mama we wszystkim wyreczała, uczyc mu się nie chciało, pracowac tym bardziej. Od 4 lat nie potrafi ( a moze nie chce) znalesc pracy. TRAGEDIA

    OdpowiedzUsuń
  9. Am writing this article to appreciate the good work of DR OGUDUGU that helped me recently to bring back my wife that left me for another man for no reason for the past 3 years. After seeing a post of a woman on the internet testifying of how she was helped by DR OGUDUGU. I also decided to contact him for help because all i wanted was for me to get my wife, happiness and to make sure that my child grows up with his mother. Am happy today that he helped me and i can proudly say that my wife is now with me again and she is now in love with me like never before. Are you in need of any help in your relationship like getting back your man, wife, boyfriend, girlfriend, winning of lotteries, herbal cure for sickness or job promotion E.T.C. Viewers reading my post that needs the help of DR OGUDUGU should contact him now on his E-mail: GREATOGUDUGU@GMAIL.COM...THANK YOU SIR!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również