Święta 2014

I już po. Minęły. Nasze  pierwsze święta z Lilianką. Mała kruszynka obserwowała nas ze swojego leżaczka, pozwoliła nam zjeść kolację ale już prezentów otworzyć nie pozwoliła. Nasz mały śpioszek.
Pod choinką czekała na nią pierwsza w życiu komórka, a na mamę kolczyki i perfumy:)
Te dni przy choince zapamiętam na długo. Bez problemów, bez zmartwień. Takie spokojne święta, bez pośpiechu. I wszyscy razem, mama, tata i córeczka. Leniwe poranki, picie kawy ( i mleka) w łóżku, chodzenie w piżamach do południa. Nie bez powodu czeka się na nie cały rok:)
















Komentarze

  1. Pięknie wyglądaliście :) No i takie świta to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne dziewczyny w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądaliście pięknie ;)
    I Wasze prezenty były również bardzo estetycznie zapakowane - trzeba przyznać że masz gust i dobry smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie piękne i takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też mieliśmy pierwsze święta z Naszym skarbem tylko niestety ja się rozchorowałam i miałam gorączkę więc nawet nie usiadłam do wigilijnego stołu :( Mam nadzieję, że za rok sobie odbiję to :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również