wtorek, 2 grudnia 2014

Hello December





Śnieg tylko w internecie, ale kto wie, może zawita do nas jeszcze w tym roku...
Ubrałyśmy dzisiaj choinkę z Lilianką przy piosence Mariah Carey All I Want For Christmas Is You. Kiedy słyszę tą piosenkę w radiu to wiem, że święta tuż, tuż:) Lili spogląda z zainteresowaniem na migające światełka, chyba jej się podoba. A od jutra rozpoczynamy szukanie prezentów. Jest fajnie, jestem szczęśliwa i niech tak pozostanie:)
Żeby nie było tak kolorowo, trochę choruję, byłam nawet u lekarza, dla mnie to duży wyczyn, rano jest najgorzej,  i wydaje mi się, że chodzę z gorączką po sklepach, ale podobno mamy nie chorują a już na pewno nie biorą zwolnienia:)

10 komentarzy:

  1. no to widzę, że Święta u Was pełną parą:) Ja też tę piosenkę uwielbiam w Święta, ale niestety kojarzę też bardzo "I'm driving home for Christmas"... zawsze mam wrażenie, że więcej czasu spędzamy w podróży niż przy stole.

    OdpowiedzUsuń
  2. No mamo, nie choruj, bo nie ma czasu na chorowanie! :)

    http://bedemamusia.blogspot.com/2014/11/bo-mamy-nie-choruja.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czasu i nie będzie - taki już mamusiowy los:)

      Usuń
  3. Czyli u Was już świątecznie.
    Święta z dzieckiem są zupełnie inne, bardziej radosne i naprawdę człowiek chce się postarać, bo jest dla kogo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się rozmarzyłam na myśl o choince. U nas pojawia się ona dzień przed Wigilią i tak też pewnie będzie i w tym roku :)
    Już nie mogę się doczekać tych świąt. Po ślubie pierwsze święta były smutne, bo pomimo ogromnych starań dzidzi jeszcze nie było. Drugie były radosne, a i lekko stresowe, gdyż na 27 grudnia miałam termin porodu. A teraz będą najcudowniejsze święta - we troje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma jak to magia Świąt... pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do zabawy Libster Blog Award, pytania u mnie na blogu http://bedemamusia.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już choinka? Szybko :) Ale w sumie będą w Anglii zaobserwowałam że sezon na dekoracje świąteczne w prywatnych domach juz otwarty :) Ja choinkę przystroję w drugiej połowie grudnia, ale już zaczynam szykować inne świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...