Wszystkie mamy łysieją, łysieję i ja

Moje włosy są wszędzie, na poduszce, na swetrach, na sofach, na przebieraku, w kątach pokoi, w umywalce, na naczyniach, na pantoflach itd. A na głowie  coraz mniej. Żegnajcie ciążowe włosy, byłyście mi ozdobą przez te dziewięć miesięcy. Teraz sypiecie się jak choinka po trzech króli.
Zaczęło się trzy miesiące od porodu i tak trwa.
Biorę witaminy dla kobiet i skrzyp polny, myję tylko dwa razy w tygodniu ( zawsze myłam trzy lub cztery). Najchętniej wcale bym ich nie dotykała no ale tak się nie da, bo ludziom jakoś trzeba się pokazać. Podobno wszystko się unormuje.  Pytanie tylko kiedy.
Wkurza mnie to, że człowiek ( kobieta) jest w ciąży dziewięć miesięcy, w której nie zawsze bywa lekko, ale poświęca się i z uśmiechem biega sikać co 5 minut, później rodzi w mękach i jeszcze ją nacinają, szyją ale jest ok a potem jak już dojdzie do siebie, zacznie sypiać normalnie i ogarniać to wszystko to zaczyna się wypadanie włosów.  Jakby nie można było trochę sprawiedliwości wprowadzić, np ja urodzę a mąż wyłysieje ( chociaż mój już prawie łysy). Dobra, już nic nie mówię...
Pocieszam się czytając Wasze blogi, bo wszystkie macie ładne włosy, mimo poporodowego wypadania:)




Komentarze

  1. Anonimowy9/11/14

    "można było trochę sprawiedliwości wprowadzić, np ja urodzę a mąż wyłysieje"

    :D Zrobiłaś mi dzień, jak to mówią internety!

    Bardzo lubię Cię czytać! Pozdrowienia dla Ciebie i Lilianki!

    Rosie

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak włosy lecą z głowy... :(
    juz coraz częściej myślę o fryzjerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę szkoda ścinać, ale strasznie denerwujące jest znajdowanie ich wszędzie.

      Usuń
  3. Pocieszę że to chwilowe i odrosną:) na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wytrzymałam i skróciłam swoje długie o prawie połowę, bo nie mogłam znieść ich wszędzie. Krótkich już tak nie widać, ale zauważyłam, że wypadanie ostatnio jakby się osłabiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana przeczytaj mój wpis. Komentarze też poczytaj. Może coś znajdziesz dla siebie.
    http://www.alinadobrawa.pl/2014/01/wypadanie-wosow-po-problemie.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również