Gdzie i jak śpi Liliana?

Lilianka śpi w swoim pokoju odkąd skończyła miesiąc. Dzięki temu ona śpi i my śpimy. Na początku spała w koszyczku ale z nami w pokoju i bywało różnie. My ją budziliśmy wchodzeniem i wychodzeniem z pokoju i ona nas też budziła kopaniem i wydawała różne dźwięki mruczenie, chrząkanie itp. Ja panikowałam, że może głodna i karmiłam. Później czekałam aż naprawdę będzie się domagać jedzenia.
W pewnym momencie zdecydowaliśmy z mężem, że Lilianka może spać u siebie. Nigdy jej się nie ulewało, nigdy się nie krztusiła więc zgodziłam się na to. Oczywiście na początku sprawdzałam co chwilę czy wszystko w porządku. Angielskie ściany są bardzo cienkie a do tego drzwi były zawsze uchylone w razie czego. I tak spała sobie w koszyczku u siebie w pokoiku. Teraz śpi w łóżeczku. Do około trzech miesięcy karmiliśmy o północy, trzeciej i piątej nad ranem. Z czasem pory te zaczęły się wydłużać i dzisiaj karmię już tylko o czwartej rano. Lili przeważnie śpi od 19 do 7:) Nadal używamy woombie i jemu zawdzięczam te pięknie przespane noce. Każde dziecko jest inne i niektóre nie potrzebują otulacza ale Lilianka go uwielbia, więc planujemy używać do ok roku.
Jeśli chcecie wiedzieć więcej o woombie i początkach naszej przygody z nim zapraszam do tego wpisu.
Wieczorny rytuał też został bez zmian. Kąpiel, pielegnacja, zabawa, mleczko i sen:)

A jak śpią Wasze dzieciaczki?












Komentarze

  1. Muszę przyznać, że swój pokoik Lilka ma przepiękny... taki klimatyczny... ta szafa! Oszołomiła mnie... Może u mnie pojawi się prostota i tanizna IKEA ale u Ciebie... Gdzie taką szafę dorwałaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szafę kupiliśmy w sklepie Vintage, chyba za 45 funtów. Z Ikei też będzie ślicznie:)

      Usuń
  2. U nas od początku były przeboje z zasypianiem Franka i żałuję, że nie trafiłam na woombie. Aktualnie ma prawie 13 miesięcy i nadal budzi się w nocy kilka razy, ale je tylko raz nad ranem. W marcu spodziewam się córeczki i już kupiłam dla niej woombie, mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej z tym zasypianiem :)
    Piękny pokoik Lilianki i zazdroszczę przespanych nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie noce od dwóch tygodni to jakaś tragedia, więc jak to czytam to strasznie zazdroszczę. Jak ja bym się chciała w końcu wyspać...

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAZDROSZCZĘ! u nas Antek dobrze śpi tylko w dzień. Co prawda ma dopiero miesiąc i ma jeszcze czas na przestawienie się na tryb dzień/noc. Oprócz tego strasznie ulewa, jutro u lekarza dowiemy się czy jest na to jakaś rada, jeśli ulewanie się skończy to po 3 miesiącu przeniesiemy łóżeczko do Jego własnego pokoiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antek jest jeszcze malutki i napewno wszystko się ureguluje. Może woombie? Ja przez pierwszy miesiąc Lili byłam wyczerpana przez brak snu w nocy, bo karmienia i powrót do snu trwały za długo. Jak nakarmiłam i położyłam ją do spania to zaczynała się czkawka, która znowu ją wybudziła. A w woombie nigdy nie miała czkawki:) Może i na ulewanie pomoże:)

      Usuń
  5. Anonimowy17/11/14

    Pozazdrościć :) Mój syn (2 lata i 4 m-ce) nadal nie przesypia nocy, śpi z nami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18/11/14

    Dzieki Twojemu blogowi dowiedzialam sie o woombie i musze powiedziec, ze uratowalas mi zycie :) Moj prawie czteromiesieczny synek przesypia od miesiaca cala noc, a wczesniej odkad kupilismy woombie budzil sie tylko raz na karmienie. A wczesniej to byla jakas porazka, jeczal, kweczal, machal rekoma i nogami i co chwile sie budzil. Takze wielkie dziekuje i bede nadal podgladac Twoj blog :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomogłam:)

      Usuń
  7. Ślicznie! Bardzo dziewczyński ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również