niedziela, 30 listopada 2014

Christmas shopping

Zaczęło się, Zakupowe szaleństwo. Jednak mimo tego całego przepychu przyznam się, że lubię to. W każdym sklepie choinka, światełka, bombki i wszystkie świecidełka świata. Jak nie przepadam za Wielkanocą tak Świąt Bożego Narodzenia nie mogę się doczekać. Szczególnie tegorocznych. Bo spędzimy je już w trójkę. Z Lilianką.
W tym roku do obdarowania mam męża, brata i Lili. Jeszcze nic nie kupiłam, a Wy rozpatrujecie się już za prezentami pod choinkę?
Kiedy Lilianka spała w wózeczku matka wariatka zrobiła kilka zdjęć w sklepie Bhs. Takie są angielskie pomysły na prezenty. Króluje alkohol, ale są też czekoladki, filiżanki, świece, obrazy i inne różności. Mi podoba się micha na Popcorn, na zdjęciu nie widać, ale w rzeczywistości jest ogromna:)








































8 komentarzy:

  1. Też lubię klimat Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w tym sklepie ale po zdjęciach widze ze koniecznie muszę tam zajść a co do zakupów świątecznych to ja ciagle sie rozglądam za swetrami tylko wymyśliłam sobie ze chce 3 takie same dla mnie męża i corki i na dodatek w miarę w rozsądnej cenie i czuje ze jak sama ich sobie nie wydziergam to nie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł super, tylko trudny do zrealizowania:) Chiałabym Was zobaczyć w tych sweterkach:)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że jednak jest jakaś magia w tych wszystkich wystawach sklepowych nawet jeśli są już od listopada :)
    Zaskoczyły mnie Twoje zdjęcia... naprawdę pokazałaś kawał dobrego asortymentu... wiele rzeczy z pokazanych tu mogłabym kupić komuś na prezent :)

    Zapraszam do mnie.
    care-mg.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :) Ja tez uwielbiam święta. Okres przedświąteczny to jedyny czas kiedy nie irytują mnie tłumy ludzi i głośna muzyka w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności :-) Mój mąż ucieszyłby się z tego Jacka Danielsa :) Szkoda, że w PL nie ma takich pięknych rzeczy w sklepach a jeśli już to ich cena powala :(
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...