poniedziałek, 27 października 2014

Szafa Liliany

Nasz kolega z pracy ma córeczkę trzy miesiące starszą od Lili i czasami przynosi nam ciuszki po niej. Tzn. niektórych nawet nie zdążyła założyć bo są jeszcze z metkami. Pokażę Wam kilka perełek.
Czy Wy też dostajecie dziecięce ciuszki po kimś, czy uważacie to za krępujące?  Ja chyba nie, dzieci tak szybko rosną. Sama mam już sporo ciuszków po Lili i większość z nich jest w stanie idealnym.

Bluzeczka NEXT

Sukienko sweter GAP

Sukienki Ralph Lauren


Sukienka NEXT

Sukienka Bhs

Sukienka Tommy Hilfiger

Sukienka John Lewis

5 komentarzy:

  1. Piękne ubranka:) Absolutnie nie uważam, żeby noszenie ciuszków po "kimś" było ujmą. Ja sama często kupuję używane ciuszki na allegro, bo takie maluszki nawet nie zdążą ich zniszczyć i często są w idealnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kwiatki i koronkowa - absolutne hity.
    Ja niestety nie mam od kogo dostawać ciuszi dla córy, gdyż w rodzinie sami starsi kuzyni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuszki :) Ja też jestem za ubraniami z drugiej ręki :) Sama dostałam, sama podałam dalej. To jakieś takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety mało osób po których moge dostać w "spadku" ale bardzo to lubie jak cos sie trafi ;) śliczne ubranka ! W takich chwilach zazdroszczę córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę, w te pierwsze 4 i ja bym się ubrała gdyby dane mi było się zmieścić... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...