Dla każdego coś miłego

Przyznaję, nie jestem tą ulubioną ciocią zza granicy i nie zawsze przywożę prezenty. Ale tym razem zaskoczyłam samą siebie. Chciałam kupić najbliższym małe drobiazgi. póki mam pieniądze. Niedługo macierzyński się skończy więc nie będę już nikogo rozpieszczać ( chyba, że Liliankę). Pokażę Wam co udało mi się upolować. Większość rzeczy kupiłam w TKMaksie. No i oczywiście prezentów dla dzieci jest więcej niż dla dorosłych, ale takie życie, dzieci zawsze na pierwszym miejscu:)

Buciki dla siostrzenicy P


Bluza dla siostrzeńca

Słuchawki dla drugiego siostrzeńca

Buty dla mamy

Klocki Lego dla bratanka

Okulary Vogue dla siostry

Perfumik dla bratowej

Podkoszulek dla trzeciego siostrzeńca

Dla siostrzenicy trampki i kolczyki


Komentarze

  1. Anonimowy3/10/14

    Fajnie, że pomyślałaś o bliskich:) Czekam na relacje z uroczystości Lili. Mama Majki.

    OdpowiedzUsuń
  2. słuchawki bajeranckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te misiowe buciki są cudne! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również