Chrzciny - organizacja, koszty czyli jak to było u nas.

Przed chrzcinami szukałam informacji na ten temat w sieci i niewiele udało mi się znaleźć więc postanowiłam napisać jak to wyglądało w naszym przypadku.
Chrzciny postanowiliśmy zrobić w Polsce. Kosztowały nas ok 2000zł. Ale przyznaję, że trwały dwa dni a potem jeszcze jedliśmy pozostałości do wtorku ( tort, sałatki, barszczyk itp)

U nas gotowała i piekła mama razem z koleżanką, która na chrzcinach była w kuchni, roznosiła jedzenie itp.

Liczba gości razem z nami: 25 osób
Budżet: 2000zł
Sala wynajęta na weekend: 250zł
Ksiądz: 200zł
Organista: 50zł
Kościelny: 50zł
Pani do pomocy: 350zł
Jedzenie i napoje: ok 1100zł

A CO JEDLIŚMY?
 Obiad:

- Rosół z makaronem,
- ziemniaki plus trzy rodzaje mięs: rolada wieprzowa, schab nadziewany i karkówka
- buraczki i mizeria

Tort plus kawa i herbata po obiedzie.

Dwie sałatki, jarzynowa i porowa, wędliny, sery, pomidory itp.

Gulasz

Barszcz czerwony plus paszteciki.


Na stołach:
Cztery ciasta,  owoce i napoje.

A CO PILIŚMY?

- 10 coca coli 1.5l
- skrzynka piwniczanek małych,
- 10 soków dwu litrowych,
- 2 skrzynki piw ( było ciepło, każdy pił piwo)
- 9 wódek ( po weekendzie zostały dwie)

Lilianka piła mleko:)


siostra Kasia po prawej i bratowa Ania

Komentarze

  1. Wódka na chrzcinach?
    Jadłospis bardzo fajny :) Domowe jedzenie jest najlepsze, no i ładnie wyszliście z tyum budżetem :)
    My zamawialiśmy sprawdzony domowy catering i tez było pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to już były u Was?
      Szczerze mówiąc nigdy nie byłam na chrzcinach bez wódki. Może taki region Polski:)

      Usuń
    2. U nas były dwa tygodnie po narodzinach :) Może faktycznie to zależy od regionu, u nas się nie podaje alkoholu na takich uroczystościach. Zresztą ja osobiście nie jestem zwolenniczką napojów wyskokowych na dziecięcych imprezach.

      Usuń
  2. Anonimowy26/10/14

    A ja jestem ciekawa czy jestes podobna do Mamy? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również