Plany

Uwielbiam jesień, ale tylko ciepłą i słoneczną. Jak narazie wrzesień właśnie taki jest. Spacerujemy z Lili codziennie. Jestem pochłonięta wyjazdem do Polski, pierwszy raz z naszym maleństwem. Niewiem jak zniesie podróż samolotem. Na szczęście udało się znaleźć dzienne pory lotów, także mam nadzieję, że nasza dzielnie wypracowana rutyna nie ucierpi. U babci ma czekać łóżeczko, leżaczek, wózek i wanienka.
Będzie też pierwsza impreza dla Liliany - chrzciny. Już nie mogę się doczekać. Ja i Lili pewnie będziemy na chrzcinach najkrócej, no bo trzeba iść spać:) Ale tata przynajmniej skorzysta.Miał być catering ale mama się uparła i wszystkim się zajmie. Trzeba przyznać, że w tych sprawach jest dobra i robi przepyszne jedzonko.  Lokal już zamówiony, msza też. Zostało tylko poszukiwanie sukienki dla Liliany. Tak myślę, że to już będzie październik więc trzeba coś grubszego ubrać. Sukienka plus sweterek? Czy takiemu maleństwu potrzebne są buciki? Ja ubiorę małą czarną i granatowy żakiet, do tego złota biżuteria i czarne szpilki.  Trochę ciemno ale będzie fajny kontrast z białą sukienką Lili ( jeśli taką wkońcu znajdę).
Kilka zdjęć z niedzieli, pogoda rozpieszcza:)

Mama:
bluzka H&M
spódnica Top Shop
buty New Look
Córka:
sukienka Sainsburys 
getry H&M














Komentarze

  1. Tez sie bałam pierwszego lotu do polski ale było bardzo dobrze ważne jest aby dziecku dac mleko lub cos do picia ewentualnie smoczek przy starcie i londowaniu zeby uszka sie nie zatykaly

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne dziewczyny!
    Co do bucików, to niby na chrzcie dziecko powinno mieć, tak się mówi - u mnie córka miała i syn też . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie wiedziałam. To i moja Lili musi mieć:)

      Usuń
  3. Ja jednego Synka chrzcilam w listopadzie, drugiego w marcu. Obydwoje mieli kurteczki, bo juz bylo chlodno oraz obowiazkowo buciki I czapeczki.
    Bardzo ladna spodniczka!
    A o lot sie nie martw - z reguly takie malenstwa przesypiaja caly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba będzie przygotować i sweterek i kurteczkę bo nigdy nie wiadomo jaka będzie pogoda:)

      Usuń
  4. Nie mogę się już doczekać kiedy to ja będę obchodzić chrzciny mojego dziecka :) A mamuśki już takie są, lubią wszystkim się zajmować ;) ale to bardzo dobrze! :D
    Ślicznie razem wyglądacie! Korzystajcie ile możecie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku juz zapomnialam jak szybko rosnie takie malenstwo. Lila zmienia sie doslownie w oczach! :)

    Z lotem Ci nie doradze, bo moja cora miala juz prawie 16 miesiecy jak pierwszy raz z nia lecielismy, a taki ponad roczny maluch to juz zupelnie inny "wymiar". :)

    Moja coreczka miala na chrzcinach buciki, ale tylko dlatego, ze odziedziczyla je po starszej kuzynce. :) Synek juz majtal stopkami w samych skarpetkach, bo ja nie jestem zwolenniczka bucikow-ozdob dla dzieci, ktore jeszcze nie chodza. ;) Moja Bi chrzcilismy na poczatku pazdziernika i tez mialam dla niej sweterek, a potem okazalo sie, ze przyszlo nagle ocieplenie i sukienusia z krotkimi rekawkami wystarczyla. Za to synka chrzcilismy w polowie maja i oczekiwalam, ze bedzie goraco, a tymczasem musialam go okryc kocykiem. :)

    A sukienke dla corci musialam w koncu zamawiac przez internet, bo w sklepach nie moglam znalezc nic co by mi sie podobalo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pogoda u Was faktycznie cudna, a u nas jak na złość pada :/
    Co do Chrzcin to piekny dzień :) Myślę że sweterek koniecznie, a sukienka z długim rękawem (albo body pod spód) bo w Kościele zazwyczaj jest zmino :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14/9/14

    Wygladasz cudownie :) Fajna z Ciebie mamuska :) Promieniejesz. Wygladasz jak siostra Lili :P

    OdpowiedzUsuń
  8. W naszym przypadku buciki były tylko na początku, bo Wiki za nimi nie przepada a było ciepło więc nie było takiej potrzeby. Zamiast bucików założyłam jej później na rajstpoki eleganckie skarpeteczki :). Pod sukienkę miałam przygotowane dloa niej body z krótkim rękawem i body z długim, na każdą ewentualność;), no i sweterek. Ślicznie wyglądacie!:) Udanej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio próbuję przyzwyczaić Lili do bucików i jest ciężko...

      Usuń
  9. Hej ;) Przeglądam różne blogi i czasem zatrzymuje się na dłużej ;) Śliczne zdjęcia- ładnie wyglądacie. ;) U mnie właśnie czas na oczekiwanie pierwszego maleństwa- zostały dwa m-ce i troszkę. ;) Zapraszam do Nas;)
    oczekiwaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie przepiękne geterki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również