wtorek, 15 lipca 2014

Wyzwanie blogowe - Jak powstała nazwa bloga?

Na początku dowiedziałam się o ciąży i postanowiłam założyć bloga. Nazwałam go Natalia- mum to be, czyli przyszła mamusia:) Pisałam posty o tym, jak przeżywam czas ciąży, jak się czuję, opisywałam wizyty u położnych i dodawałam zdjęcia z ciążowym brzuszkiem. Dziewięć miesięcy bardzo szybko minęło a mi świat parentingowych blogów bardzo się spodobał, więc postanowiłam zostać.Wszystko dobrze się potoczyło, urodziłam córeczkę, mamusią już jestem, więc przyszedł czas na zmianę nazwy. ,,Mama na Wyspach,, myślę, że jest trafiona i mam nadzieję, że będzie na dłużej. Mieszkam w Anglii i nie zanosi się na powrót do Polski. Tutaj pracuję i wychowuję Lilianę. Jak już moje czytelniczki zauważyły Anglia i Polska bardzo się różnią w kwestii ciąża, poród, dzieci, opieka lekarska i życie ogólne. Trochę Wam to przybliżam, bo czasami sama niedowierzam w niektóre rzeczy.


To moje pierwsze wyzwanie blogowe, jestem troszkę do tyłu ale nadrobię:)
Więcej znajdziecie na blogu Sen Mai.

4 komentarze:

  1. Super, że dołączyłaś :)
    Teraz nazwa jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Ja również mieszkam w Anglii, podobnie jak Ty tutaj przechodziłam swoją pierwszą ciążę i poród. Mój synek niedługo skończy dwa lata i zadomowiłam się tu na stałe. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie nazwy sa bardzo ladne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...