piątek, 18 lipca 2014

Ulubiona książka, film, album muzyczny, do którego lubię powracać

Lubię czytać książki Katarzyny Grocholi, mogę do nich wracać nawet kilka razy i zawsze mnie rozśmieszą:)




Jeśli chodzi o muzykę, to pozmieniało mi się z wiekiem. Jak byłam nastolatką to kręciły mnie dźwięki techno i RnB. Teraz wolę starą muzę, z przesłaniem, utalentowanych muzyków tj Jimi Hendrix ( kocham) Rolling Stones, Bob Dylan ( piękne teksty), a nawet Black Sabath ( ten zespół był dla mnie całkowitym zaskoczeniem, zawsze kojarzył mi się z mocną muzyką a okazało się, że Ozzy delikatnie śpiewa i można spotkać piękne ballady).  Jak sprzątam lubię włączyć sobie Boba Marleya, on mnie pozytywnie nakręca i zachęca do działania.



Odkąd mieszkam w Anglii oglądnęłam chyba tysiąc filmów, to chyba przez tą pogodę. Komedie, trillery, dramaty, wezmę wszystko. Może jedynie nie przepadam za horrorami, jak już oglądnę jakiś to później zamieniam się w małą dziewczynkę i boję się spać w nocy. Tak mam, mąż się ze mnie śmieje ale ja nic na to nie poradzę.
Najlepsze filmy, do których wracam to Chłopaki nie płaczą, Poranek kojota, Kariera Nikosia Dyzmy znam na pamięć większość dialogów) Te polskie komedie są ponadczasowe, teraz już takich nie robią, niby pisze, że komedia a w ogóle nie jest śmiesznie.


Kilka razy oglądałam też Gladiatora, Batmana ( te nowsze części) Taransformersów ( lubię jedynkę). Uwielbam też Django i muszę go jeszcze raz obejrzeć.
Romansidła? Oglądnę ale to nie dla mnie.
Ostatnio oglądałam film Mandela. Droga ku wolności - piękny:)

Wyzwanie blogowe na blogu sen mai

7 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi jak bardzo lubię wracać do starych polskich komedii, a Django ustawiam na dziś wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskie komedie sa najlepsze, chyba obejrzalam wszystkie :) horrorów nie ogladam bo mam tak samo jak Ty ;/
    A co do ksiazek Grocholi, nie czytalam za to obejrzalam dwa filmy na podstawie jej ksiazek, moze kiedy przeczytam,

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18/7/14

    Wogóle a nie wogule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no to jak? Teraz chyba dobrze:)

      Usuń
  4. Podzielam miłość do Katarzyny Grocholi. Jest niesamowita :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...