Tiny feet

Nie jedziemy na sesję, razem z P będziemy fotografować naszą księżniczkę może nawet jutro. Przygotowania w toku. Sesje noworodków zaczynają sie od 150 funtów i otrzymujemy 20 zdjęć na płycie dvd. To są ceny u polskich fotografów. U Anglików ceny zaczynają się od 125 funtów i w cenie nie otrzymujemy niczego, to jest cena za zrobienie zdjęć, jeśli chcemy jakiś produkt, zdjęcia lub foto książkę to pakiety wynoszą nawet 700 funtów.
Zdjęcia zrobimy, mam parę fajnych pomysłów, a pieniądze przeznaczymy na piękne foto książeczki, które zresztą  uwielbiam robić sama.

A Wasze pociechy miały sesję noworodkową?
Przyszłe mamusie myślicie o takiej pamiątce?




Komentarze

  1. Anonimowy4/7/14

    Moje dziecko nie miało... powyzsze zdjecia to wasza Córeczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejka ceny u fotografa mnie powalily na kolana!! To ja jako fotograf amator tez moglabym sobie zarobic:)) zartuje tylko :)

    Ale super, ze sie zdecydowaliscie zrobic samemu! Moja Olga juz ma prawie cala plytke sesji, robie jej prawie co dzien i zrzucam co ladniejsze po obróbce na plytke i tak co miesiac, chce zeby miala pamiatke. Tez tak róbcie, uwazam ze to super pomysl.

    Pozdrawiam male stópki i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Kochana uważam, że robisz tak piękne zdjęcia... że szkoda by mi było pieniążków na sesję... :)
    Myślę, że sama możesz stworzyć przepiękną pamiątkę dla córeczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również