środa, 16 lipca 2014

Dlaczego bloguję?

Każdy spodziewa się tutaj prostej odpowiedzi, bloguję bo lubię, bo chcę się z Wami podzielić moim życiem, czasem radosnym czasem smutnym. I to w sumie prawda. Jest jeszcze jeden powód, chyba najważniejszy. Czasami czuję się po prostu samotna, a życie blogowe otwiera mi drzwi na nowe znajomości, sama mogę wybierać kogo odwiedzać kogo nie, co komentować i w jaki sposób. Sfera blogowa jest tak rozwinięta, można znaleźć dosłownie wszystko. I ja też kiedyś zapragnęłam być tego częścią, dołożyć coś od siebie. Na początku zaczynałam od bloga modowego, ale nie wyszło. Zabrakło outfitów:) Swoją drogą niewiem skąd modowe blogerki biorą aż tyle ciuchów, torebek itp. Codziennie inna stylizacja. Mnie chyba na to nie stać. Jak zaszłam w ciążę odkryłam blogi parentingowe i to było TO. Słodkie dzieciaczki, zadbane mamusie świetnie sobie radzące, lub te trochę mniej zorganizowane, ale przeszczęśliwe. Super porady i przede wszystkim PRAWDA, bez udawania, bez pokazówy.  I tak polubiłam blogowanie, jeszcze trochę tu zabawię:)





Więcej o wyzwaniu blogowym tutaj.

1 komentarz:

  1. ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale dzięki niemu poznałam już parę fajnych babek :)
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...