czwartek, 17 lipca 2014

10 rzeczy, które lubię i 10 rzeczy, których nie znoszę

10 RZECZY, KTÓRE LUBIĘ

Polskie lato


Czerwone wino


Słuchać starych winyli


Zdjęcia


Zakupy w ciucholandach



Rzeczy vintage


Nosić sukienki


Stare polskie komedie


i jeszcze mieć posprzątane (nie mylić ze sprzątaniem)
i snuć plany na przyszłość.


10 RZECZY, KTÓRYCH NIE ZNOSZĘ

Kiedy włosy mi się puszą
Kiedy ktoś narzuca mi swoje zdanie
Nie mieć czasu
Kłótni
Robić kilku rzeczy naraz
Niezapowiedzianych gości
Spóźniac się
Kiedy pada deszcz, a ja mam gdzieś wyjść
Komarów
Tępoty ludzkiej

Zabawa trwa na  tym blogu.

4 komentarze:

  1. mieć posprzątane (nie mylić ze sprzątaniem) - he, he ;) Dobre, to tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi duż o się zgadza kilka rzeczy mi nie przeszkadza inne z listy lubię nie należą do moje listy pod tym tytułem fajnie że każdy z nas jest inny :) Np czerwone wino - nie znoszę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Komary... okropieństwo! Ble :)
    A ja sprzątać lubię :) Ale chyba dziwna jestem pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w UK nie ma komarów :D Raj na ziemi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...