poniedziałek, 2 czerwca 2014

Mały mix zdjęciowo - brzuchatkowy

Jeszcze tylko 24 dni do daty porodu. Każdy mówi, że przenoszę tą ciążę, ja też tak myślę. Jeśli już mówimy o myślach... tysiące ich w mojej głowie. I kupuję, i przynoszę a potem się okazuję,że i tak jeszcze nie mamy wszystkiego. Po skończonym 36 tygodniu ciąży metr pokazał 95cm w obwodzie brzucha i 56 kg na wadze, jestem grubaskiem i tak się czuję. Jak chodzę po mieście to mam wrażenie, że wszyscy patrzą na mój brzuch. Ale dzidzia jest zdrowa i coraz bardziej wypełnia mój brzuch, ruchy nie są już takie skoczne, bardziej przypominają rozciąganie i pchanie się do przodu. Tak bardzo kocham tą małą kobietkę:)
 Mały mix dla Was:)

 Opaski:


Tramki z Primarka za 3.50

Pokoik córeczki ( początki)


Papryczki nadziewane


Wkońcu mamy samochód


 Śniadanko

36 tygodni za nami


 Zapekanki z fetą, oliwkami i szpinakiem



8 komentarzy:

  1. Papryczki nadziewane uwielbiam. Brzuszek śliczny - już niedługo do końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/6/14

    Ale maluto wazysz? 56 kg na koncówce ciazy??? To ile kg przytylas??? Duzo zdrowka dla Was dziewczynki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed ciążą ważyłam 47kg:)

      Usuń
  3. Piękne te opaski :)
    Widać, że już nie daleko rozwiązanie :**

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pokoik i opaseczki :) a co do przenoszenia ja też czuję że przenoszę :(( oby nie i żeby nam się udało w terminie albo przed !


    www.mylittlestar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ale malutko wazysz!! to ile wazylas przed ciaza okolo 45 ??? musisz byc bardzo drobniuka!
    Pokoik sliczniutki :) a kanapkami zrobilas mi smaka :) juz nie moge sie docekac Twojego malenstwa, za niedlugo dolaczysz do grona mamus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać:) przed ciążą ważyłam 47 kg, mało ale do mojego wzrostu chyba ok.

      Usuń
  6. śliczna przyszła mama :)
    Pozdrawiam i zapraszam jesli chceszz

    www.mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...