Bezrobotna?

To już czwarty dzień jak jestem w domu. Myślałam, że będę się nudzić albo przynajmniej tęsknić za pracą a tu masz, odwrotnie, czy ktoś mi powie gdzie ucieka cały dzień? No dobra, nie zaczynam już dnia o 5.30 tylko ok 9, robię sobię kawusię i oglądam ,, Przyjaciółki,, w łóżku. Później poranna toaleta, zarzucam mały makijaż, jem śniadanie, włączam pranie, trochę sprzątam i wychodzę na chwilę. A tak, żeby się nie zasiedzieć. Wczoraj byłam na basenie, dzisiaj małe zakupy. Wracam, jem mały posiłek bo duży zjem z mężem jak wróci z pracy. Prasuję mini ciuszki i mini kocyki i uśmiecham się nad deską do prasowania lub popłakuję, bo wszystko się zmienia.
Jak wraca P jemy kolację, opowiada mi jak było w pracy i tak mija wieczór.
Cały dzień też jestem jakaś nabuzowana, normalnie miałabym ochotę na drzemkę a nie mam. I jak już się położę ok 22 to wogule nie chce mi się spać, mała szaleje w brzuchu i nie mogę znależć sobie miejsca. Do tego jest zdecydowanie za ciepło. W Polsce podobno upały a mnie męczą 22 stopnie:)
Na szczęście nic mnie nie boli, nie puchną mi kostki, nie mam bóli pleców, jedynie jak zasypiam bardzo boli mnie prawe kolano.
Boże dziękuję Ci za taką fajną ciążę i pozwól tylko szczęśliwie urodzić.

Dzisiaj zaczynamy 39 tydzień ciąży i wyglądamy tak:)




Leniwe poranki, kawa + musli z jogurtem, bananem i rodzynkami + rogalik z czekoladą, ktoś tu sobie dogadza:)




Szafa niuni się zapełnia, niedługo przegląd.



A dzisiaj startuje szaleństwo w Brazylii, kto ogląda? Ja przyznaję, jestem wielkim fanem piłki nożnej i już nie mogę się doczekać:)

Komentarze

  1. Anonimowy12/6/14

    Bardzo mały ten brzuszek jak na koniec ciazy, no ale nic dziwnego bo mama bardzo malutko je... szczesliwego rozwiazania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, poczekaj tylko jak mala sie urodzi i jak wydobrzejesz po porodzie, bo na poczatku to pewno maz bedzie z Toba przez 2 tygodnie. Wtedy dzien bedzie ci uciekal w trybie mega szybkim!! Dzis np bylismy z mala u lekarza rano a juz jest po 18, w miedzy czasie zrobilam tysiac rzeczy i dopiero usiadlam!! Nie wiem jak to bedzie jak wroce do pracy, pewno bedzie jeszcze gorzej...
      A jak bedzie Ci sie nudzic to zapraszam na kawe :))) z checia bym Cie poznala, bardzo fajna z Ciebie dziewczyna :)

      Brzuszek cudny:) trzymam kciuki

      Usuń
    2. Oj, dziękuję,to bardzo miłe:)
      Zabiegana z Ciebie mamusia a przede mną dużo zmian ale przecież tego chcieliśmy:)

      Usuń
  2. Anonimowy12/6/14

    Masz bardzo piękne włosy... Farbowane? Duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to tak chyba w ciąży odżyły, a nie farbuję już prawie 2 lata, wcześniej bardzo je katowałam, rozjaśniacze itp. Narazie mają spokój, a jak pojawią się siwe to trzeba będzie coś wymyślić:)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    U nas w PL faktycznie upały :/ Bardzo ciężko je znoszę... Zresztą nie jest mi łatwo w ciąży bo właśnie wszystko boli, wszystko puchnie, dlatego faktycznie ciesz się i dziękuj Bogu za taką ciążę :)
    Smakowite śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz tu jestem i na pewno nie ostatni :) Piękna z Ciebie kobieta :) Życzę dużo odpoczynku i relaksu przed godziną "0" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że tak dobre znosisz ciąże. Oby jeszcze szybko i sprawnie urodzić :)
    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja praktycznie całą ciążę byłam w domu i uwielbiałam ten czas :)
    Potrafiłam budzić się dopiero na obiad :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również