środa, 18 czerwca 2014

8 dni !

Do terminu już tylko 8 dni, powiedzmy, że dla córeczki mamy już wszystko gotowe, chociaż łóżeczko jest w drodze, wczoraj zamówiłam, czekałam na promocję i udało się:) Wszystko mam już wyprasowane, nie wiedziałam, że prasowanie całego prania zajmuje aż tyle czasu, wcześniej prasowałam tylko jedną rzecz,  tą, którą chciałam założyć na już. Ale teraz zamieniam się w przykładną żonę i kurę domową, narazie mi się podoba ale zobaczymy jak długo to potrwa:) Jest wysprzątane, wyprasowane, ugotowane itp. Nuda:)
Wszystko się zmieni jak pojawi się córeczka. Nie będę wiedzieć za co się wziąć, tak prynajmniej wszyscy mówią.

A póki co: Prasuję z ,, Przyjaciółkami,,




Jem pyszne i zdrowe lunche, np:
- pierś z kurczaka
- kilka liści sałaty
- ogórek
- ser żółty
- majonez


Przeglądam małe ciuszki:





I podziwiam mój rosnący brzuch:)





Idę dzisiaj podciąć włosy:) Życzę Wam dziewczyny miłej środy:)

8 komentarzy:

  1. Czyzby nowy sezon 'przyjaciólek'? Brzusio rosnie rosnie, super wygladasz :)
    Ja bardzo lubie biale ubranka dla mojej Olguni, tylko pozniej slysze chlopczyk czy dziewczynka? wiec dobieram tez róz za którym nie przepadam, ale widze u ciebie tez pare rózowych ubranek :)

    Jak samopoczucie przed porodem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam stare odcinki przez internet, tak mnie wciągło,że już kończę trzeci sezon:)
      Mam też różowe ubranka, miało nie być na początku ale w sumie dlaczego nie?
      Samopoczucie różnie, tysiące myśli w głowie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Urocze ubranka. Ja mam słabość do takich dziecięcych ciuszków, muszę się powstrzymywać, żeby nie kupić za dużo bo w tym początkowym okresie dzieci rosną szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję w ciucholandach więc nie ubywa tak dużo z portfela ale i tak muszę przystopować:)

      Usuń
  3. Anonimowy18/6/14

    Kochana masz brzuszek na 6 msc a nie koniec ciazy :) Wyglądasz kwitnąco! Planujesz poród z Mężem?

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia:)
    śliczna przyszła mama!
    Pozdrawiam i życzę szczęś.liwego rozwiązania :)

    mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny brzuszek, jak patrzę na Ciebie i na moją 10 miesięczną Alę która dosłownie chwilę temu była zamknięta w podobnej krainie czarów to nie mogę w to uwierzyć :) Pozdrawiamy i życzymy powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz tylko czekać :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...