sobota, 3 maja 2014

Stres dzięki położnej

Ostatnia wizyta u położnej przebiegła lekko mówiąc stresująco. Wszystko przez mierzenie brzucha. Zacznę od tego, że prawie na każdej wizycie mam inną położną, co nie jest dobre bo nie rodzi się żadna więź miedzy nami, zwyczajnie nie ma jak, za mało czasu. Kilka tygodni temu położna mierzyła mój brzuch metrem krawieckim i wszystko było w normie, a wczoraj mierzyła inna położna i stwierdziła, że jest tak samo jak ostatnio więc to źle. Wysłała mnie do szpitala na KTG serduszka. Pobiegłam od razu, przestraszona i z tysiącami myśli w głowie.  W szpitalu kolejna położna mnie zmierzyła i powiedziała, że wszystko w porządku i w normie, każdy mierzy inaczej i że powinnam mieć jedną osobę do mierzenia a nie kilka, bo potem są niezgodności i niepotrzebny stres. KTG wyszło dobrze, stwierdziła, że rośnie we mnie super happy baby:) Jak duże jest nasze dzieciątko i jak tak naprawdę się rozwija dowiemy się w poniedziałek na USG. Normalnie w Anglii ostatnie USG jest w 20 tygodniu ciąży chyba, że są komplikacje. Wierzę, że wszystko będzie w porządku bo musi być, ale myślę o tym i trochę się martwię. Z drugiej strony kto w dzisiejszym świecie stwierdza wielkość dziecka na podstawie brzucha, przecież są brzuchy małe i duże a wielkość dziecko nie musi iść z tym w parze.

3 komentarze:

  1. Trzymaj sie kochana!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem troszeczkę zaskoczona tą informacją, że USG robią tylko do 20tyg jeśli jest wszystko ok. Nie spodziewałam się tego. Ja w 30 tygodniu miałam ostatnie USG prenatalne podczas którego mierzono, ważono i sprawdzano czynności narządów oraz wykluczano ewentualne wady rozwojowe.
    Co do położnej, faktycznie nastraszyła Cię, a ja tak samo jak Ty padłabym chyba ze strachu. Dobrze, że kolejne badanie wykazało że wszystko jest jak najbardziej poprawnie... Oby jak najmniej takich stresów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ostatnie usg w 34 tyg ciązy ( UK)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...