wtorek, 6 maja 2014

Mały brzuch, zdrowe dziecko? Tak!

Nastraszona niepotrzebnie już mogę spać spokojnie dzieciątko zdrowe rośnie sobie u mnie w brzuchu:) Byliśmy wczoraj na USG, stresowaliśmy się przed, wiadomo czekanie w szpitalu jeszcze nasila nerwy. Aż wkońcu po godzinie zobaczyliśmy naszą dziewuszkę. Pani wymierzyła wszystko i okazało się, że córcia waży już 1.884kg co oznacza idealnie w normie. Zdziwiliśmy się trochę, ale to są bardzo dobre wiadomości, niech rośnie zdrowa, to jest najważniejsze. Pod koniec może mieć nawet 3.6kg. Narazie łożysko jest wysoko a główka dziecka w dół. To już ostatnie nasze USG a i tak było dodatkowe, także w sumie się cieszę, że zobaczyliśmy ją jeszcze raz przed porodem. Nie ma tego złego.









A co u mnie w 33 tygodniu?
Od początku ciąży przytyłam 8 kg
Obwód brzucha 90 cm
Samopoczucie bardzo dobre
Dolegliwości: niewyspanie, bóle kości biodrowej, kolka przy dłuższych spacerach, ucisk na prawe żebro, bóle stawów, zwłaszcza kolanowych
Aktywność: praca od poniedziałku do piątku, pływanie raz w tygodniu 30 minut, spacery, sprzątanie
Narazie brak rozstępów, codziennie po kąpieli stosuję balsam Palmers i oliwkę dla niemowląt.

Dzisiaj do pracy przyszła nowa dziewczyna, zobaczyła mój brzuch i pyta:
OOOO a który to miesiąc?
Ja: Ósmy:)
O Jezuu jaki mały, ja taki miałam w piątym miesiącu.
Ja: Aha

Dobrze, że już po USG, teraz mogą sobie gadać a ja wiem, że mojemu maleństwu nic złego się nie dzieje:)


15 komentarzy:

  1. Wielkość brzucha nie ma znaczenia moim zdaniem. Każdy organizm jest inny.
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana masz przepiękny brzuszek - to że nie jest duży jak widzisz nie ma totalnego znaczenia, Maleństwo jest widać głęboko schowane :) A + może być to, że będziesz miała mniej do zrzucania, bo brzuszek się tak mocno nie rościągnie. Ja zapraszam o na mój wpis na blogu o moim obwodzie brzuszka. Ostatnie nie mierzyłam ale wówczas byłam znów nieco podłamana...
    Co osoba to inny problem :) Pozdr.
    http://care-mg.blogspot.com/2014/04/102cm-w-talii-aktualizacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zaglądam:)

      Usuń
    2. Zaglądaj częściej - już jesteś w obserwowanych :) Zapraszam

      Usuń
  3. Jesteś coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny brzuszek! Wielkosc nie ma znaczenia, wazne zeby dziecko bylo zdrowe, super ze bedziesz miec dziewczynke, ja tez juz mam :))

    Zagoszcze sie u Ciebie, moge?

    ps. mieszkasz moze w northampton?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i zapraszam do obserwowania.
      Los chciał, że mieszkam w tym pięknym Northampton:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Mi też każdy mówił, że miałam malutki brzuszek, a mi lekarz jak spytałam czy to normalne powiedzial: niech się pani cieszy, że taki zgrabny mały, więcej swobody w chodzeniu. I fakt - brzuszek mi nie przeszkadzał tak bardzo :)
    A w ogóle kto mówił, że brzuch ma być wielki? :) Ja do porodu szłam miałam obwód pasa chyba 97 cm - jakoś tak :)
    Przed ciążą dla porównania: 63 :)

    http://zapisane-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę narzekać, wszystkie czynności wykonuję tak jak przed ciążą, no prawie ale nic mnie nie boli:) więc mały brzuch to plus. Tylko, że mnie nastraszyli, że dziecko nie rośnie, bo tutaj nie robią USG tylko ,, na oko,, i dopiero jak coś się nie zgadza to jest USG, na szczęście wszystko dobrze się skończyło:)

      wróciłaś do wymiarów sprzed ciąży?

      Usuń
    2. Nie do końca, ale cieszy mnie to :)
      Przed ciążą byłam chudzinka jak nie wiem i mimo, że inni twierdzili, że figury zazdroszczą, ja wolałam troszkę przytyć.
      Ważyłam 51 kg, dziś mam 54, w pasie 67 i czuję się świenie we własnym ciele. :) W pasie i piersiach jak przed ciążą :)

      Usuń
  6. Ja też w 33tc miałam na plusie 8 kg, ale dla mnie to był przedostatni tydzień ciąży... ;) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja też miałam mały brzuszek. Jak pojechałam do porodu to lekarze położne nie mogły się na dziwić :)
    Lili urodziła się malutka, ale zdrowa :)
    Ja przynajmniej miałam lżejszy poród czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak myślę:) Dla mnie nawet taki brzuch to spore obciążenie i pod koniec chyba nie będzie lekko.

      Usuń
  8. Anonimowy27/5/16

    Oj, nie jest aż tak malutki brzuszek :) mój jest jeszcze mniejszy (32tc) co bardzo mnie martwi :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...