29 tydzień ciąży mojej

A w 29 tygodniu.. Maleńka jak Ty się ruszasz, mój cały brzuch chodzi na wszystkie strony:) Uwielbiam to! Narazie nic mnie nie boli, ale te noce są męczące, nie ułożę sie już do snu tak jakbym chciała. Niedługo Wielkanoc, odpocznę wkońcu. Tydzień mija za tygodniem, pracuję a w wekendy odpoczywam.
Powolutku kupujemy rzeczy dla córci co sprawia nam dużo przyjemności.
I męczę mężulka o zdjęcia, kiedyś pokażę jej jak to mamusia dzielnie nosiłą swoje dziecię:)







sukienka New Look

Troszkę się wypełniła od grudnia:)



Komentarze

  1. Śliczna sukienka. :)
    Ja bardzo lubię kupować rzeczy dla dzieci, sprawia mi to dużo radości.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i piękna sukienka. Podziwiać, że tak dobrze znosisz ciążę i możesz pracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sama się dziwię, że tak dobrze mi idzie i czekam na ten ból pleców czy czegokolwiek, jednocześnie dziękuję za każdy dzień bez bólu...

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz, uwielbiam patrzeć na zadbane kobiety w ciąży :) niestety z tym spaniem będzie coraz gorzej u mnie z nocy na noc się pogarsza niestety :/
    http://mylittlestar.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac, ciaza Ci sluzy bardzo ladnie :))

    Oj z tym ruszaniem to jeszcze zobaczysz :) moja to tak fikala, ze az mnie wszystko bolalo a im blizej rozwiazania tym gorzej bylo...

    Zazdroszcze pieknych wlosów, ja tez mialam takie w ciazy ehh a terasz szkoda mówic robie wszystko zeby tak nie wypadaly, tragedia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Prawie wszystkie kobiety narzekają na włosy po ciąży także i mnie to nie ominie:( Czytałam gdzieś, że dobrze brać witaminy te same co w ciąży, takie małe oszustwo organizmu a pomóc może:)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz. Córcia jak zobaczy kiedyś te zdjęcia, to powie, że fajna laska z Ciebie była i w ciąż jest ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Miło mi Cię będzie gościć.
    Będę częściej wpadać ;) Dodaję cię również do mojej listy blogów :*

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chętnie do Ciebie zajrzę:)

      Usuń
  6. Twoj brzuszek przy moim jest taki sliczny, zgrabny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka piękna mama :) Nogi do nieba ! :)
    Pozdrawiam i powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2/12/16

    Piękna jesteś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również