niedziela, 16 marca 2014

U położnej

Kolejna wizyta u położnej za nami. Przeglądnęła kartę, zmierzyła ciśnienie. Mam bardzo niskie cśnienie, 100/48 czasem się zastanawiam jak to nawet możliwe, że jeszcze żyję. Ale zawsze było niskie. Powiedziała, że w ciąży to nawet dobrze. Muszę pogooglować i upewnić się, że nic nie grozi maleńkiej.  Później dotykała mojego brzucha i słuchaliśmy bicia serduszka. Wali jak szalone:)
Nasza szkoła rodzenia rozpoczyna się w kwietniu, trzy razy po dwie godziny. Czy warto iść na wszystkie? Moim zdaniem tak ale Poślubiony nie jest tak pozytywnie nastawiony. Chyba jeszcze nie zdaje sobie sprawy co go czeka. Ja za to uświadomiłam sobie, że napewno chcę, żeby był przy porodzie, żeby widział, że to nie takie proste i nie takie jak na filmach. I żeby był ze mnie dumny jak już będzie po wszystkim:)
Wracając do wizyty u położnej, mam umówić się na wycieczkę po oddziale położniczym w naszym szpitalu. Myślę, że to dobry pomysł zobaczyć i wyobrazić sobie gdzie co i jak będzie się odbywać.
Powiedziała, żebym zwracała uwagę na ruchy dziecka, gdyby się nie ruszało to dzwonić do szpitala.
Przeczytałam ostatnio, że są testy na glukozę ale w Anglii nie robią wszystkim. Popatrzyła na mnie i stwierdziła, że napewno wszystko jest ok, bo jestem szczupła i w mojej rodzinie nikt nie miał cukrzycy.
Kolejna wizyta za trzy tygodnie, pobieranie krwi, brrr.
Dzisiaj rano zrobiło mi się słabo w autobusie, miałam mroczki przed oczami, chciałam wysiąść wcześniej ale nie mogłąm wstać, oblały mnie poty, po ok 2 minutach wszystko wróciło do normy. Okropność.


2 komentarze:

  1. Również popieram szkołę rodzenia i sama chętnie bym do niej chodziła, już za wczasu mój M. nie ma nic przeciwko i uważa to za normalne a wręcz konieczne :)
    Fajnie, że zobaczycie szpital i miejsce gdzie przyjdzie na świat Dziecko ;) to ważne.
    Tego, że robi się tak słabo to już się boję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zdarzyło się to tylko raz:)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...