Kruszynka fika

Jeszcze niedawno tak się martwiłam, że nie czuję ruchów maleńkiej albo czuję raz na tydzień. Teraz nie mogę już narzekać, coreczka cały czas daje o sobie znać:) Wczoraj wieczorem chyba tańczyła a dzisiaj okłada mamę piąstkami. Uwielbiam trzymać dłonie na brzuchu, mamy wtedy taki osobisty kontakt. I tylko ja mogę go mieć, to ja daję jej najlepszy hotel na świecie, all inclusive:) Nigdy nie myślałam, że tak polubię ten stan:) Maleńka zostań z nami, jeszcze tylko 15 tygodni. Wizyta u położnej już jutro.
 A u nas wiosna:)













ramoneska/ buty H&M
bluzka New Look Maternity

Komentarze

  1. To musi być wspaniałe uczucie.. ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy któraś z dziewczynek się nie ruszała, jadłam coś słodkiego i kładłam się w ciszy.
    albo pukałam do brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Zobacz również