piątek, 28 lutego 2014

Update

Właśnie wróciłam od położnej szczęśliwa bo wyniki testu na syndrom Downa mówią, że jesteśmy w niskiej grupie zagrożenia czyli jest bardzo dobrze. Podobno przysyłają list ze szpitala jaki był wynik testu na syndrom Downa ale mi nic nie przysłali, więc dopiero dzisiaj ( po miesiącu) upewniłam się, że wszystko jest ok. Poza tym zero infekcji, ciśnienie jak zawsze niskie.
Taka wizyta trwa ok 10 minut, położna sprawdza mocz i ciśnienie i czyta co tam na USG wyszło. Czyli praktycznie nic nowego niewiem.

A Natalka rośnie i poda swoje wymiary:) Niedługo będę wyglądać jak kulka.

Przed ciążą:           17 tydzień:

Waga 47  kg                    49 kg

Biust 82 cm                    86 cm
Talia 65 cm                    71 cm
Brzuch 70 cm                   78 cm
Biodra 88 cm                   88 cm


Musiałam zakupić pierwsze spodnie ciążowe. Udało mi się znaleźć je w H&M i jestem bardzo zadowolona. Na pewno będzie ich więcej w mojej szafie. Polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...