piątek, 28 lutego 2014

Czy to już wiosna?

Dzisiaj zamiast siłowni spacer po parku, taki godzinny, z mężem, przy pięknym słoneczku. Ostatnio tak dobrze się czuję i jestem szczęśliwa, wszystko mnie cieszy. Chyba coś w tym jest, że drugi trymestr jest najlepszy. Malutka zaczyna się ruszać i ja to zaczynam czuć. To takie cudowne motylki w brzuchu. Pragnę donosić tą ciążę i pragnę mojej córeczki najbardziej na świecie. Oby wszystko było dobrze. Brzuszek jest coraz większy ale nie przeszkadza mi to, czuję się naprawdę w ciąży.









kurtka i komin H&M 
buty NEW LOOK

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Ja już bardzo się nie mogę doczekać córki, ale jeszcze ok. 2 tyg. mi zostało.
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pogoda, idealna na spacer :)
    Trzymaj się zdrowo Ty i Córeczka :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Anonimy proszę się podpisywać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...